A HÉT FÉNYKÉPE


Ez a kép Olaszországban díjat nyert. Nézegessétek, esetleg írjátok le a gondolataitokat, a hét végén pedig elmondom a kép címét...:-)

Megjegyzések

  1. most talaltam ra erre a kepre. Elso benyomas: Tisztelet. Masodik benyomas: " nem engedlek el addig mig emg nem aldasz"...az uj hazasnal fontos a szulo, vagy nagyszulo aldasa az hazassagukra. engem meghat a kep, ha arra gondolok,mit tartunk fontosnak pontosan egy ilyen napon, mint a lakodalom...
    Kicsit kesve, de azert atkuldom, es kivancsi vagyok, mi volt a kep cime.

    VálaszTörlés
  2. A kép címe: "Látogatás az örömapánál..."
    Én percekig meghatódva néztem a képet amikor rátaláltam.
    A fiatalok az apához odahajoló szeretete ragadott meg, és az édesapa öröme, meghatottsága...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések