2012. október 24. ÉLETCÉLUNK MEGTALÁLÁSA

Szeretném bemutatni barátnőmet, akit arra kértem, mondja el, mit jelent neki, hogy van célja az életének...

Phyllis

Phyllis Stanley még emlékszik arra az időre, amikor nem rendelkezett életcéllal. Főiskolai évei alatt annyira kiábrándult a keresztyénségből, hogy becsukta Bibliáját, és eldöntötte, hogy a maga módján akar élni. Két évvel később azonban könyörögve fordult vissza Istenhez, hogy bocsásson meg neki, és segítsen összerakni élete széttört darabjait. Elmondta Istennek, hogy élete hátralévő részét céltudatosan Krisztusnak akarja szentelni. A Fil. 3:10 lett legkedvesebb igeverse:
"Elhatározott célom, hogy megismerjem Őt, hogy egyre inkább és egyre mélyebben és bensőségesebben megismerjem Őt, egyre erősebben és egyre tisztábban felfogva, megismerve és megértve személyének csodáját."

Phyllis mondja: "Amikor gyermekeim születtek, azon gondolkoztam: Most gyermekeim lettek életem céljává? Rájöttem, hogy gyermekeim életem színterét adják, nem pedig célját. Életem célja továbbra is fejlődésben van. Egy bibliaverssel kezdtem, évekkel később Isten négy szót adott nekem, melyek meghatározták célomat. A szavak a következők: céltudatosan, hűségesen, ötletesen és látszólagos ellentmondásban."

Phyillis életcélja ma a következőképpen hangzik:

Céltudatosan akarom élni életemet, rendszeresen átgondolva és sokat imádkozva érte, teljes szívemből szeretni Istent, élvezni és jó irányba buzdítani férjemet, imádkozni és jó lelki kapcsolatot fenntartani gyermekeimmel, szeretettel fordulni a nőkhöz, lelki alapot vetve életükben.
Hűségesen akarok élni, hinni Istenben a nem láthatókra nézve. Hinni akarom, hogy Isten meg tudja tenni gyermekeim életében mindazt, amire én képtelen vagyok.
Ötletesen akarok élni, szépséget és melegséget teremtve otthonomban és a bibliatanulmányozó csoportomban. Az ötletek ragyogást adnak egy céltudatos életnek.
Látszólagos ellentmondásban akarok élni. Le akarom küzdeni önző természetemet, kultúránk áradatával szemben akarok haladni, kicsit többet adni, mint amennyit eredetileg akartam, megtenni a második mérföldet is , Jézushoz hasonlítani.

Ha személyesen ismerhetnéd Phyllist, világosan látnád ennek a néz célkitűzésnek a hatását életében.

(Linda Dillow)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések