2012. október 15. MIT TEHETSZ A HÁZADBAN?

Vizsgáld meg a szívedet  (1.rész)

Nehéz volt megírni ezt a fejezetet, mert kértem Istent, hogy vizsgálja meg a szívemet, próbálja meg a gondolataimat. Nézze meg, hogy van-e bennem a gonoszság útjából, és Ő meggyőzött engem. Miről? Panaszos viselkedésemről, önelégültségemről. Isten szava belevésődött a szívembe, mert teljes lényemmel arra vágyom, hogy a mennyben legyen a kincsem, hogy Istent szolgáljam, és ne a pénzt.
Olvasd el a 139. zsoltár 23-24. verseit:

Vizsgálj meg engem, oh Isten, és ismerd meg szívemet! Próbálj meg engem, és ismerd meg gondolataimat! 
És lásd meg, ha van-e nálam a gonoszságnak valamilyen útja? és vezérelj engem az örökkévalóság útján! 



és így imádkozz:
"Istenem, mutasd meg, hol van a kincsem. Segíts, hogy őszinte legyek Mutasd meg, mit tehetek otthonomban, hogy megszabadíts engem és családomat a kapzsiságtól."

Választhatod, hogy szabad leszel a pénz szerelmétől. Uralkodhatsz vagyonod felett, ahelyett, hogy a tulajdonodban lévő dolgok uralkodjanak rajtad, vagy azok, amiket meg szeretnél szerezni. Ennek szíved mélyén kell eldőlnie Isten és közötted. Isten meg tudja szabadítani szívedet a kapzsiságtól, az viszont a te felelősséged, hogy kerüld a telhetetlenséget tápláló helyzeteket.

(Linda Dillow)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések