2012. november 29. A hála a szív emlékezete

Emlékezem az Úr tetteire, visszagondolok hajdani csodáira.

(Zsolt. 77:13)


Remek időszak ez, Uram, hogy számba
vegyem sok-sok áldásodat.
Először is ott vannak az emberi kapcsolatok,
melyekkel elhalmoztál életem során.
Ezek számomra mindennél többet jelentenek,
és hálás vagyok azért az időért,
melyet szeretteimmel tölthettem.
Aztán ott van az egészségem, az otthonom,
a jövedelmem és a hitem.
Ma szeretnék egy kicsit elgondolkozni
ezeken a dolgokon,
hogy jobban átérezzem jelenléted értékét az életemben.
Mert Te valóban Atyám vagy,
aki minden módon gondoskodik rólam.

A hála a szív emlékezete.

Megjegyzések

  1. A hétfő reggeli ima alkalommal Edit arról beszélt, hogy milyen fontos, hogy számba vegyük azt a sok-sok áldást, mellyel Isten naponta elhalmoz bennünket. Aztán arról beszélgettünk, hogy milyen fontos, hogy hálánkat kifejezzük Istennek, és dicsőítsük Őt. Szeretnék beszerezni egy "hálaadás naplót", amelyben naponta feljegyzem Isten gondoskodó szeretetét életemben, mert rádöbbentem, hogy sokszor milyen természetesnek veszem a Gondviselés jelenlétét a rohanó hétköznapokban és nem állok meg, hogy dicsőítsem mennyei Atyámat szeretetéért.
    Orsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések