A döntés

Ma is meghoztam a döntést, mely tehozzád vezet,
A keskeny útra lépek, mely egyenlő Veled.
Nekem te kellesz! Uram királyom
Bölcsességed végtelen! – mindenfelé kiáltom.
Hangot adj nekem, s erőt, harsogót, égi kart,
Kérlek, segíts meg, hadd költsem fel a hajnalt!
Ha te is kívánod, adj tehetséget, hogy mindig a Te Igédet
Hirdessem örömmel, minden erőmmel Népednek.
Csöndes éjjel ne hagyj aludni, ébressz,
Hogy ébreszthessek, igéddel harsogni
Engedd a te lányod!
Birtokodba végy engem, hadd adjam magam,
Erőt adj, hogy kérhesselek, segíts meg Uram!
Nélküled én nem vagyok semmi sem,
Csak benned vagyok magam, ha mindenem,
Szívem, lelkem, teljességgel neked ajánlom.
Bízom benned, mint kisded a szülőben,
S te oly jót akarsz nekem, mint e földön
Gyermeknek egy szülő is képtelen.
Tiéd az éltem, kérlek, tartsd magadnál,
Bízom, rád bízom magam, mindörökké maradjál
Az én Uram, Megváltóm! Ámen.

KTB



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések