2012. szeptember 21.

A reménység Istene pedig töltsön be titeket a hitben teljes örömmel és békességgel, hogy bővelkedjetek a reménységben a Szentlélek ereje által. 

(Róm 15,13)


Uram, néha elveszítem a reményt.
Köszönöm, hogy Te mégsem hagysz engem cserben!
Elég a Te hűséged és jóságod. Van számomra remény.
Nem kell a kétségbeesésbe menekülnöm.
Te képes vagy felemelni engem erős karoddal,
és reményt lehelni belém, hogy meg tudjak
birkózni a terhekkel.

(Charles Stanley: Az Úr békéjének érintése)

Életem állandó velejárója ez. 
Isten felcseréli magányomat az Ő jelenlétével,
az Ő erejét az én gyengeségemmel,
az Ő gyógyító erejét az én betegségemmel,
az Ő reményét az én kétségbeesésemmel,
az Ő békéjét az én aggodalmammal,
az Ő szeretetét az én neheztelésemmel,
az Ő kegyelmét az én szenvedésemmel,
az Ő vigaszát az én bánatommal.

(Evelyn Christenson: Uram, változtass meg engem!)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések