Ima a gyermekeimért

Drága Istenem,

Fáj, hogy mennyire szeretem a gyerekeimet, és olyan nehéz, hogy az ő terheik mennyire az én terheim is.

Csak el akarom őket takarni a sötétség elől. Meg akarom védeni őket a fájdalomtól. Azt akarom, hogy boldogok, biztonságban legyenek és biztosak legyenek abban, hogy szeretik őket... minden egyes nap.

Őszintén Uram, bárcsak eljöhetnék hozzád, és azt mondanád, hogy nem hagyod, hogy bármi rossz történjen.

Bárcsak szuverenitásodban és hatalmadban megakadályoznál minden fájdalmat, és tudom, hogy képes lennél rá.

De Te ezt nem garantálod. A Te Igéd arról tájékoztat, hogy szenvedni fognak ebben az életben.

Tehát az én kis emberkéim kint vannak a világban, egy olyan világban, amely hihetetlenül kegyetlen tud lenni, és néha úgy érzem, hogy nem számíthatok arra, hogy Te is segítesz nekik.

Bocsáss meg nekem, Istenem.
Azért, mert annyira szeretem őket, és a félelem jobban eluralkodik rajtam, mint azt beismerném.

Ezért visszatérek a Te igazságodhoz - hogy bár nekem és a gyerekeimnek lesznek gondjaink ebben az életben, Te már legyőzted ezt a világot. Túl vagy rajta. Te nagyobb vagy.

Visszatérek az igazságodhoz, miszerint a szenvedés, amin keresztülmennek, pontosan az lehet, ami jellemet és kitartást teremt bennük.

Te, Isten, célt adsz a fájdalmunknak. Te a szenvedést valami gyönyörűvé, valami kifinomulttá változtatod.

Így még akkor is, ha az anyai szívem úgy érzi, hogy a gyermekeim teljesen egyedül vannak, amikor nincsenek a szemem előtt.

Visszatérek ahhoz az igazsághoz, hogy nem tudod a szemedet levenni róluk.

Sokkal jobban ismered a gyerekeimet, mint én.

Ez a Te lélegzeted a tüdejükben.
A Te ujjlenyomatod az arcukon.
A Te lelked van bennük.

Te valójában jobban tudod őket szeretni, mint én, és azt is jobban tudod, hogy mire van szükségük.

Segíts ennek az anyai szívnek (és minden szülői szívnek, akinek szüksége van rá) emlékezni arra, hogy a legjobb hely, ahová a legdrágább szeretteimet helyezhetem, annak a kezében van, aki kezdetben gondolt rájuk.

Te egy jó Atya vagy.

A legjobb.

Ámen





forrás: The Unraveling by Kelli Bacharakép:pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések