„Attól függ kinek a kezében van"

Egy kosárlabda az én kezemben kb. 3000 forintot ér.
Michael Jordan kezében kb. 290 milliót.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy baseball-labda az én kezemben kb. 1000 forintot ér.
Ugyanez Thomas McGuire kezében kb. 130 milliót.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy teniszütő az én kezemben nem ér semmit.
Ha a teniszütőt Gabriella Sabattini fogja, akkor megnyeri a Világkupát.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy bot az én kezemben arra jó, hogy elkergessem a kutyákat.
Egy bot Mózes kezében kettéválasztja a hatalmas tengert.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy parittya az én kezemben egy gyermekjáték.
Egy parittya Dávid király kezében hatalmas fegyver.
Attól függ, kinek a kezében van.

Két hal és öt kenyér az én kezemben két halas szendvics: a tízóraim.
Öt kenyér és két hal Jézus kezében jóllakat ezreket.
Attól függ, kinek a kezében van.

Szögekkel a kezemben elkészíthetek egy madáretetőt.
A szögek Jézus kezében megváltást hoztak az egész világnak.
Attól függ, kinek a kezében van.

Ahogy már észrevehetted: "Attól függ, kinek a kezében van."Tehát tedd le a törődöttségedet, a félelmeidet, az aggódásaidat,
a reményeidet, az álmaidat, az életed, a kapcsolataidat, a családodat
és az egyházadat az Isten kezébe,
Hiszen tudod:
ATTÓL FÜGG, KINEK A KEZÉBEN VAN!"

 (Forrás:-- Stramszki István stramszki.hu)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések