"Íme, áldásul volt nékem a nagy keserűség...mert hátad mögé vetetted minden bűnömet.

Ézsaiás 38:17


Első olvasásra talán lehetetlennek tűnik, hogy ilyen van. Hogyan köszönhetném meg a fájdalmat és a nyomorúságot? Lehet, hogy összecsapnak a hullámok a fejed fölött, és azt mondod: "Vége, nem bírom tovább!" De az Úr keze lenyúl  érted, és kiragad a mélységből, mert nagyon szeret. Amikor a gyermekemet megbüntetem, tudom, hogy később ő is megérti majd. Ilyen a mi Istenünk is. Keresi az eszközöket, hogy mi által tudna megmenteni.

Pár évvel ezelőtt fiatalon rákos beteg lettem. Összeomlott bennem minden, és teljesen magam alatt voltam egy egész napig. Nem beszéltem senkivel, és minden lehetőség végigfutott az agyamon. Végül erőt vettem magamon, hiszen ott volt a négy kicsi gyermekem, és letettem az Úr kezébe mindent. Nehéz időszakok követték egymást, de hála az Úrnak, hogy nem voltam egyedül. Szinte észrevétlenül, de egyre közelebb kerültem Jézushoz. Egyre több időt töltöttem imával és biblia tanulmányozással, és ennek a gazdag áldása nem is maradt el. Csodálatos tapasztalatok sorozatát éltem át. Utólag már én is őszinte szívvel ki tudom mondani, hogy áldásomra volt a betegség.

Szívből kívánom mindenkinek, akit valami nehézség sújt, hogy találja meg a benne rejlő áldást, és azt az utat, ami ahhoz a Valakihez vezeti, aki a világon a legjobban szereti.
  (Áhítatok nőknek)



A HEGYEK ISTENE A VÖLGYBEN IS ISTEN...
A fordítás így szól:

Az élet könnyű, amikor
a hegytetőn vagy,
Olyan békesség van benned,
ami semmihez sem fogható.
De a dolgok megváltoznak,
amikor a völgyben vagy,
Ne veszítsd el a hited,
mert soha nem vagy egyedül.

Ref: Mert a hegyek Istene,
       a völgyben is Isten.
       Amikor körülményeid nehezek,
       Ő majd helyrehozza azokat.
       Az öröm Istene a nehézségek Istene is.
       A nappal Istene az éjszaka is Isten.


A hitedről beszéltél, amikor a hegytetőn voltál,
olyan könnyű erről vallást tenni,
amikor az élet csodálatos.
De most a völgyben vagy,
próbák és kísértések között,
ilyenkor vizsgázik igazán
a hited.

Ref.: Mert a hegyek Istene,
       a völgyben is Isten.
       Amikor körülményeid neheze,
       Ő majd helyrehozza azokat.
       Az öröm Istene a nehézségek Istene is,
       A nappal Istene éjszaka is Isten.




Megjegyzések

  1. Amikor visszagondoltok életetek eseményeire, nehézségeire, el tudjátok-e mondani, hogy áldásul volt az a keserűség?
    Isten gondviseléséből még eddig halálos betegséggel nem kellett megküzdenem, mint az áhítatot megfogalmazó hölgynek, de valóban, a fájdalmak rágalmak próbák idején, ha Istenhez menekültem, mindig emberi értelmet meghaladó békesség töltött el. Valósággá váltak az én életemben is Pál apostol szavai: "kívül harc, belül küzdelem, de az Isten mindig megvigasztal bennünket..." és tényleg áldássá vált a keserűség. Te mit gondolsz erről, milyen élettapasztalatot tudnál megosztani velünk?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések