Túlérzékenyen és csodálatosan megalkotva



Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt. (Zsoltárok 139: 14)


Isten mindannyiunknak egyedi és gyönyörű tulajdonságokat ad. Lehet, hogy mások alulértékelték vagy félreértik az Istentől kapott személyiségünket, de ettől nem lesznek kevésbé értékesek Isten szemében.


Isten sokszor megerősített abban, hogy értékes vagyok túlérzékeny emberként is. Különleges madarat hoz a verandámra, vagy megmutat egy gyönyörű virágot, amikor úgy érzem, nem fogadnak el, vagy akár kritizálnak a személyiségemből fakadó érzékenységem miatt. Ha egy pillangó elrepül előttem, amikor ezek a szomorú érzések kísértenek, tudom, hogy Isten arra emlékeztet, hogy még egyszer dicsőítsem őt csodálatos műveiért – nemcsak azért, amit a teremtésben látok, hanem azért, ahogyan engem megalkotott.


Ha családodhoz, munkatársaidhoz vagy baráti társaságodhoz képest rendkívül érzékeny, különc, vagy a sorbl kilógó vagy, ne feledd: csodálatos módon lettél megteremtve. Úgyhogy, tegyél egy lépést Isten csodálatos teremtésében és számtalan példát fogsz erre látni.
Isten minden teremtménye csodálatosan lett megalkotva, mert Alkotónk csak fantasztikus műveket hoz létre. És te is közéjük tartozol!

Drága Mennyei Atyám, dicsőítelek, mert csodálatosan megalkottál engem. Csodálatosak a munkáid, azt is beleértve, hogy engem teljesen más személyiséggel ruháztál fel, mint a többi embert. Add, hogy megtanuljam becsülni és értékelni a Te csodálatos alkotásodat, még akkor is ha túlérzékenynek,  különcnek vagy a sorból kilógónak alkottál meg engem. Jézus nevében, Ámen.






Megjegyzések

  1. Köszönöm Uram, hogy egyedinek alkottál! Köszönöm, hogy gyarlóságom ellenére is szeretsz engem és nagy kegyelmedből megváltott gyermeked lehetek. A Te bölcsességed mindenre elégséges. Áldott légy Uram! Ámen

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések