Nem számít

És ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól(Máté 6:13)

Szeretem a spenótot. Sokszor salátába teszem, főleg lazaccal, kecsekesajttal és magvakkal az igazi. Szeretem szendvicsekbe, egy vastag szelet avokádóval és cheddar sajttal. Szeretem olíva olajban lesütve, fokhagymával és egy kis sóval. Szóval én egy spenót kedvelő lány vagyok. Más is így van vele?

Most, hogy kinyilvánítottam a szeretetem eme zöldség felé, el tudjátok képzelni a csalódottságom, amikor egyik délután 2 csomag friss spenótot kellett a szemetesbe dobnom. Ez pár éve történt, amikor e-coli baktériumot találtak egy bizonyos csomagolt spenótban Kalifornia államban. Emiatt sok helyen jelentettek e-coli okozta ételmérgezést. Sokan betegek lettek és sajnos egy valaki meg is halt emiatt. Nagyon komoly ügy volt.

Eleinte álldogáltam a konyhában percekig és próbáltam elhessegetni a figyelmeztetéseket.

Kísértett a gondolat, hogy figyelmen kívül hagyjam a híreket. Azt gondoltam az én csomagomnak biztosan nincs semmi baja, nagyon nem szeretem az ilyen pazarlást, a spenót nekem csak jó lehet.

Végül azért csak kidobtam.

Törődtem a figyelmeztetésekkel.

Nem ért ennyi kockázatot semmilyen finomság sem.

Van amikor a lelkemben érzek hasonló figyelmeztetést. Minden alkalommal, amikor a Szent Szellem súgva figyelmeztet, van lehetőségem reagálni arra. Neked is van lehetőséged.

Isten születése óta kedvelte Sámsont. Rendkívüli fizikai erővel áldotta meg, amit Isten tervére és dicsőségére használhatott volna. Az évek alatt Sámson engedetlenné és önelégültté vált. Úgy döntött a maga útját járja és a saját erejére támaszkodik úgy, hogy az Úrtól kapott erejét a saját önző szándékaira és szórakoztatására használta.

Több alkalommal lett figyelmeztetve a felesége álnoksága miatt, de nem vette komolyan. Delila gonoszsága, ugyanolyan mérgező volt, mint a leghalálosabb e-coli szennyeződés, de Sámson időről időre figyelmen kívül hagyta a jeleket és úgy döntött, hogy a saját fizikai erejére támaszkodik, hogy megmentse saját magát.

A következmény fájdalmas, megalázó és fatális volt. Delila árulása börtönbe juttatta, ahol megverték. Az ereje a méltóságával együtt tűnt el.

Miután el kellett viselnie a filiszteusok kínázásait, Sámson ráébredt, mennyire szüksége van az Úrra és Hozzá kiáltotta. A Bírák könyvében (16:28-30) pedig olvashatjuk, hogy segítette meg és emelte fel őt az Úr, aki meglátta Sámson bűnbánó szívét.

Isten minden szívet lát, amely megbánja bűneit.

Az Úr mindig ad kiutat a kísértésből.

Jézus megmutatta, hogy Istentől kell segítséget kérnünk: és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól(Máté 6:13)
Jézus ismeri a gyengeségeinket és Ő maga is szembenézett a kísértéssel, mint Sámson. Mint én, vagy te.

Tudtad, hogy a Zsidókhoz írt levél írója úgy jellemzi Sámsont, mint a hit emberét (Zsidók 11). Hihetetlen. Micsoda erőteljes bemutatása a kegyelemnek.
Az ő történetében azt látjuk, nem számít, milyen kísértésen megyünk át, nem számít, ha nem hallgattunk a figyelmeztetésekere, nem számít, milyen kompromisszumokba hajtottuk bele a fejünket, soha nem késő visszatérni Istenhez.

Az e-colival fertőzött spenót időszaka alatt heteket kellett várnom a spenótos salátámra. Komolyan vettem a figyelmeztetéseket, mert a kockázat nem ért annyit, mint amennyit egy finom saláta adott volna. Figyelmeztet a Szent Szellem most olyanra, amit komolyan kéne venned?

Drága Uram, nem tudok egyedül ellenállni a kísértésnek. Segíts felismernem a te halk figyelmeztetésed a szívemben. Adj nekem bátorságot és erőt, hogy elfussak a kísértés elől és ellen tudjak állni. Köszönöm a Te Szavad, ami utat mutat mindannyiunknak, amikor nem vagyunk biztosak az irányban. Jézus nevében, Ámen.








(forrás: girlfriendsingod.com
https://girlfriendsingod.com/no-matter-what/#comments
Gwen Smith-No Matter What
fotó:pinterest.com)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések