Isten szeretete mindig megjelenik

Adjatok hálát a menny Istenének, mert örökké tart szeretete! (Zsoltárok 136:26)


Hallottam, hogy csöngetnek, de semmi kedvem nem volt kinyitni az ajtót. Kétségbeesetten próbáltam kivonulni a világomból. Túl sötét és túlságosan fájdalmas volt. Csak azt akartam, hogy hagyjanak magamra.

A klinikai depresszió teljesen kiszívta az életet belőlem. Tanácsadóhoz jártam. Egy pszichiáter felügyelete alatt álltam, aki felfedezte, hogy agyi kémiai egyensúlyhiányom van, ami gyógyszeres kezelést igényel. Hosszú és nehéz út állt előttem.

Megint csöngettek. Fejemre húztam a takaróm. A fejem búbját is eltakarva elhatároztam, hogy nem veszek tudomást róla. Bárki legyen is az, aki megpróbál beférkőzni a fájdalmamba. Könnyebb volt átadni magamat a sötétségnek, minthogy a fény felé küzdjek.

Abba maradt a csöngetés. Húh! Nagy kő esett le a szívemről, ezt megúsztam!

De mégsem.

Egy hangos kopogás következett… amelyet barátnőm, Michelle hangja követett “Mary, tudom, hogy ott vagy. Jöttem, hogy kitakarítsam a házadat, és vettem neked élelmiszert, ami a kocsimba van. Nem érdekel, hogy néz ki a házad, de ígyis-úgyis bejövök.” 
Ha más lett volna itt, lehet megúszom, de Michelle Johnson akár betörte volna az ajtót is, hogy bejusson hozzám.

A szeretet mindig megjelenik… és mindig meg is fog jelenni.

Adjatok hálát a menny Istenének, mert örökké tart szeretete! (Zsoltárok 136:26)

Az elmúlt években Michelle olyan volt, “mint Isten emberi bőrben” az életemben olyan sokszor és olyan sok módon jelent meg számomra. Sosem várt addig, amíg segítséget kérnék… ő csak megjelent, hogy mindenben segítsen amire szükségem volt.

A két legrosszabb évemben, amikor klinikai depresszióval küzdöttem, Michelle azokat a tevékenységeket végezte el, amelyeket én nem tudtam. Élelmiszert vettt, takarított, sorba rendezte az ételeket, elvitte a gyerekeinket futballcipőt venni, és fáradhatatlanul hallgatta, ahogy kiöntöm neki a fájdalmam. Néha felhívott, és elhívott, hogy sétáljak el egy fél háztömbnyire az utcán a házához. De volt, amikor ez a fél háztömb akár ezer mérföldnek tűnt a számomra, ezért eljött hozzám.

Most, hogy belegondolok, néhány legjobb barátom olyan ember, akik látták, hogy mire van szükségem az életemben, és teljesítették azt.

Jézus végignézett bűnömön és szégyenemen, és látta, hogy szükségem van rá. És ó, Ő megjelent!

Isten szeretete arra késztette Jézus Krisztust, hogy készségesen a trónt a jászolra cserélje, az istenséget az emberiségre és a Mennyet a Földre.

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen (János 3:16)

Isten szeretete mindent és mindenkit megváltoztat , aki elfogadja. Isten szeretete megóv, életet és célt lehel minden nap minden percébe. Isten szeretete mérhetetlen ajándék, amely körülvesz bennünket, és beborít, amikor szétesne az életünk.

Ne higgy az ellenség hazugságának, amikor azt mondja neked, hogy Istened elhagyott. Immánuel - veled az Isten. Elviselte a keresztet, teljesen és magányosan egyedül, mert szeret téged.

Senki sem foglalhatja el a helyedet az Atya szívében. Isten ismeri a fájdalmadat, és megérti. Isten teremtett téged, és megfizetett a bűnödért csupán egyetlen okból – mert szeret téged. És az igaz szeretet mindig megjelenik.

Köszönöm, hogy szeretsz, Istenem. Őszintén szólva nem értem az efféle szeretetet; azt a szeretetet, amely Jézus Krisztust a keresztre küldte, hogy élhessek. De ma ünneplem a szeretetedet! Atyám. Kérlek segíts megtanulni, hogyan oszthatom meg ezt a szeretetet szabadon az emberekkel.
Jézus nevében, Ámen.




kép: pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések