Minden változik körülöttem, Uram!

"Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi Urunkban."
(Róma 8:38-39)

Minden változik, körülöttem, Uram. Semmi sem tartós. Változik a hangulatom, jönnek és mennek az évszakok, s új barátok érkeznek. Ahogy öregszem, az arcom is más, mint tíz éve. Ám amikor kezdem úgy érezni, hogy nincs egy biztos pont, amelyben támaszra lelnék, ráébredek, hogy míg ezen dolgokról elmélkedem, addig is szereteted - a Te mindig jelen lévő, állhatatos szereteted  - gondoskodik róla, hogy ne távolodjak el a szívedtől.
Életem hullámverésében a Te szereteted miatt nem veszítem el a józan eszem, ez ad nekem bátorságot és reményt a jövőben.
A Te szereteted az én sziklám, horgonyom gyökérzetem.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések