Simon András: És Isten azt felelte: Nem.

 Kértem Istent, hogy vegye el
büszkeségemet, és azt felelte: nem.
Azt mondta, nem az Ő dolga
elvenni, hanem az enyém feladni. 
Kértem Istent, hogy tegye éppé
fogyatékos gyermekemet és Ő azt felelte: nem.
Ő azt mondta: gyermekem lelke ép,
teste csupán ideig való.
Kértem Istent, hogy adjon türelmet,
és Isten azt felelte: nem.
Azt mondta, hogy a türelem a megpróbáltatás gyümölcse,
nem adatik, hanem terem. 
Kértem Istent, adjon nekem boldogságot,
s Isten azt felelte: nem.
Azt mondja, Ő áldását adja,
a boldogság rajtam múlik. 
Kértem Istent, őrizzen meg a fájdalomtól,
és Isten azt felelte: nem.
Ő azt mondta, hogy a szenvedések eltávolítanak
a világi gondoktól és közelebb vonnak Hozzá. 
Kértem Istent, hogy növeljen meg lélekben
és Isten azt felelte: nem.
Azt mondta, hogy én magam kell, hogy növekedjem,
de Ő megmetszeget, hogy gyümölcsözővé váljak. 
Megkérdeztem Istent, hogy szeret e engem,
és Isten azt felelte: igen.
Nekem adta egyszülött Fiát, aki meghalt értem,
és egy napon Hozzá jutok, mert hiszek Benne.
Megkértem Istent, segítsen szeretni
másokat úgy, ahogyan Ő szeret engem,
és Isten azt felelte:
végre elérkeztél a lényeghez!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések