Dicsérjétek az Urat, mert jó az Úr; zengjétek nevét, mert gyönyörűséges! Mert kiválasztá magának az Úr Jákóbot, Izráelt a saját örökségéül. Én bizony tudom, hogy nagy az Úr, és a mi Urunk minden istennél különb.

Zsoltár 135:3-5

Te olyan Isten vagy, Aki a rejtett dolgokat is látja
Kívülről nézve minden rendben, Uram,
Egészségesnek és erősnek tűnök, úgy festek,
mint aki megáll a saját lábán, és sokat fáradozom azon,
hogy mindenki ezt lássa.
Kívülről nézve, Uram, segítőkész és barátságos embernek
látszom, és ez tetszik is nekem.
Kívülről nézve, Uram, pontosan tudom a különbséget
jó és rossz között, és emellett ki is állok.
Te azonban, Uram, azt mondod, hogy a vesékbe látsz.
Tudod, hogy néha mennyire félek a bennem rejlő dolgoktól?
A gyengeségeimet nagyon jól titkolom, sokszor még
magam elől is.
Néha gyengeségek ezek, de néha csak egyszerűen
így nevezem őket,
miközben pontosan tudom, hogy ezek bűnök.
Néha azt mondom, hogy az élet keményített meg,
így szereztem tapasztalatot.
De ha őszinte vagyok magammal szemben,
tudom, hogy ezek sebek,
amiket mások okoztak nekem, és amik nagyon
fájnak, ha csak hozzájuk érek.
Gyakran félek, Uram, hogy valaki átláthat rajtam:
hogy lenézően mosolyognak a gyengeségeimen,
hogy bűneim felett aggódva csóválják fejük,
hogy sebeimtől sajnálkozva fordítják félre tekintetük.
Néha félek, Uram, hogy mit szólsz mindahhoz, ami bennem van,
és ezért inkább mások gondjairól beszélek Veled.
De aztán megszólítasz, és tudom, hogy rólam van szó.
És ha utána, – remegve – engedem, hogy belém tekints,
nem csóválod a fejed, Uram, hanem ezt mondod:
„Add nekem a bűneidet, és megszabadítlak tőlük.
Az összestől - azoktól is, amikről remélni sem mered.
Tekints Rám, érted haltam meg.
Ne ess kétségbe gyengeségeid miatt – segíteni akarok neked.
Nézd, én valóban erős vagyok, és szeretlek.“
És amikor, Uram, merek sírni előtted sebeim felett,
akkor Te karodba zársz, és megtartasz engem.
Azt mondod: „bízz Bennem, nálam újra gyógyulásra lelsz.“
Uram, Te valóban Atyám vagy.
Tekints a szívem mélyére, bocsáss meg, és adj gyógyulást.
(Lélekfrissítő)
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések