Hit és üdvösség

Aki hisz őbenne, az nem jut ítéletre, aki pedig nem hisz, 

már ítélet alatt van, mert nem hitt az Isten egyszülött

 Fiának nevében.

(János evangéliuma 3:18)


- Van belépője?


- Mindjárt megkeresem... Azt hiszem a nadrágzsebembe 


tettem...


- Van belépője?


- Igen, emlékszem, hogy ide tettem a hátsó zsebbe. Látja, 


olyan nagy, szinte elveszik benne az ember.


- Van belépője?


- Hát már én magam is kételkedem benne, pedig egészen 


biztos, hogy az elébb még megvolt.


- Van belépője?


- Kék színű volt, a hátlapján egy mágnescsík, és még 


nevettem rajta, hogy az egyik betű hiányzott..

- Van belépője?



- Tudja, mostanában annyi gondom van...

- Van belépője?

- Hogyha jobban meggondoljuk, akkor nem is olyan fontos 

az a jegy. Gondoljon bele, csak egy darab papír.

- Van belépője?

- Eddig azt hittem, hogy van, de látja, be kell vallanom, hogy 

nincs...


- Kér egyet?




Van örök életed?

Hiszel Jézusban?

Akarsz hinni Jézusban?

(Reggeli dicséret)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések