Visszaszerzett álmok - 7.

„Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál, azoknak, akiket örök elhatározása szerint elhívott.”
‭‭Róma‬ ‭8:28‬ ‭


„Ti rosszat terveztetek ellenem, de Isten terve jóra fordította azt, hogy úgy cselekedjék, ahogyan az ma van, és sok nép életét megtartsa. Most hát ne féljetek, eltartalak én benneteket és gyermekeiteket! Így vigasztalta őket, és szívhez szólóan beszélt velük.”
‭‭1Mózes‬ ‭50:20-21‬ 

Áhítat:

Assisi Szent Ferenc ismert imádságában van egy rész, amely azt kéri Istentől, segítsen „elfogadni a nehézségeket békességre vezető ösvényként; és ezt a bűnnel telt világot – Jézushoz hasonlóan – elfogadni úgy, ahogy van, s nem akarni rendszerint megváltoztatni.”

Ez a rész minden alkalommal különösen szólt hozzám, ugyanis hatalmas energiát fektettem mindig is abba, hogy próbáljam megjavítani és uralni a körülményeimet és a körülöttem élő embereket, mert azt akartam, hogy a dolgok az én elképzelésemnek megfelelően menjenek, s az álmaim előbb-utóbb megvalósuljanak. Ez nyilvánvalóan nem jött össze.

A válásom után elvesztettem az otthonomat, az anyagi csőd szélén álltam, és úgy éreztem, az életem alá felhúzott biztonsági hálók egyenként szépen szétszakadnak. Az élet, amelyet megálmodtam és építgettem magamnak, most darabokra hullott.

Egy adott ponton egészen mélyen belém hasított ennek ténye, és zokogva kiáltottam Istenhez, „Nem úgy alakultak a dolgok, ahogy én elképzeltem.” Isten hallotta a segélykiáltásomat, és válaszolt is a szívemnek.

De én megmentettelek.

Kijelentése olyannyira abszurdnak hatott, hogy szinte nevetnem kellett. Az életem ezen pontján a világon semmi nem tűnt megmentettnek.

Harmony, Én a te álmodtól mentettelek meg, és meg tudom menteni neked ezt az álmot.

Az ígéret, hogy Isten megmenti az álmot, hogy újra teljes családot ad nekem, reményt adott arra nézve, hogy ez a várakozás nem tart örökké.

Tudom, hogy Isten megmentő, megváltó Isten. Először a fájdalmaimat és az engem ért visszaéléseket váltotta meg, és ma már mások javára használja a Treasures szolgálatban. Ma, sok évvel a válásom után elmondhatom, hogy Isten megmentette a családdal kapcsolatos álmomat, és helyreállította azt. 2014 márciusában feleségül vett egy csodálatos, szerető férfi, aki a kislányom második apukája lett. 2018 januárjában született egy nagyon édes kisfiunk, aki beragyogja az otthonunkat.

Szeretem József történetét, mert egy olyan álmodozó életérőI szól, aki bízott Istenben még akkor is, amikor minden álma elveszettnek tűnt. A családja elárulta őt, elhagyták, szolgaságba hajtották, bebörtönözték és elfelejtkeztek róla. Mindezekben Isten folyamatosan Józseffel volt. Az Istenben megismert igazságok tették őt képessé arra, hogy felülemelkedjen körülményein és megmentse családját az egyiptomi éhínség idején. Isten József életének minden egyes részletét jóra fordította. Isten megmentette Józsefnek adott álmát.

Néha felmerül bennem a kérdés, vajon volt olyan pont József életében is, amikor közel került ahhoz, hogy feladja az álmát? Mindenesetre minden körülmények között hűséges volt, hasznos szolgája maradt Istennek, és tovább álmodott. Hűségének köszönhetően pedig egy egész nemzet megmenekült.

Nem tudom, te éppen milyen nehézségeken mész keresztül, vagy hogy milyen kihívások és támadások érték a te Isten-álmodat, azt viszont tudom, hogy Isten a Megmentő. Ő hűséges, és miközben te tovább álmodsz, bízol és kitartasz...

Isten megmenti az álmodat.

Fotó:pixabay.com

Egy zárógondolat Harmony részéről:

Remélem, tetszett ez az elmélkedés. Biztatlak, élj szabadon, álmodj nagy álmokat és tedd a jót! Szeretettel várlak az angol nyelvű blogomon, itt: www.HarmonyGrillo.com.Amennyiben szeretnél többet tudni a Treasures szolgálatról, vagy kapcsolatba kerülni velünk, az alábbi angol nyelvű weboldalon megteheted: www.iamatreasure.com.

Forrás:
Youversion - Biblia alkalmazás
Dreames redeemed - 7 day devotional by Harmony ( Dust ) Grillo
https://www.bible.com/hu/reading-plans/18054/day/7?segment=0


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések