Mennyei Atyám!

Bevallom, hogy önző életet éltem, nem tagadtam meg önmagamat, 
nem vettem fel minden nap a keresztemet, hogy kövesselek. 
Míg így cselekedtem, teret adtam életemben az ellenségnek. 
Azt hittem, hogy sikeres lehetek, és diadalmaskodhatok 
saját erőmből és saját forrásaimból is. 
Töredelmesen bevallom, hogy vétkeztem ellened, 
amikor eléd helyeztem magamat, 
s amikor egész életemet magam köré építettem, nem pedig köréd.
Mától hátat fordítok az önzésnek.
Imádkozom, hogy vezess engem,
 hogy többé ne tegyek semmit önzésből vagy alaptalan önteltségből,
hanem lelki alázatot tanúsítsak,
s másokat helyezzek értékben magam fölé.
Tégy rá képessé, hogy a szeretet ereje által másokat szolgálhassak,
és őszintén előnyben részesítsem őket magammal szemben!
Uram, mindezt Jézus Krisztus nevében kérem, Ámen
(Neil T.Anderson-Hal Baumchen: Az újra megtalált remény)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések