Jézustól szeretettel-A nehéz időkre

"Ebben a türelmetlen világban az Én szeretetem türelmes és megértő. Szeretetem gyengéd és kedves, amikor az emberek durvák és érzéketlenek. Az Én szeretetem megvigasztal a szomorúság idején, és társa lesz a magányosnak. Szeretetem világosságot visz azoknak, akik összezavarodtak, pihenést ad a megfáradtaknak, segít a rászorulóknak, és megújítja az erejét azoknak, akik úgy érzik, nem tudnak tovább menni. Szeretetem békét jelent az élet viharai közepette.
Az én szeretetem meggyógyítja a beteg testet, összerakja az összetört szívet és gyógyulást hoz. Szeretetem elűzi a feszültséget, az aggodalmat, és a stresszt. Hittel és bátorsággal váltja fel a félelmet, reménnyel a kétségbeesést. Szeretetem maga a fény, elűzi a sötétséget. Szeretetem bármilyen mélységig elmegy, hogy megmentsen, bármilyen távolságot megtesz, hogy megszabadítson. Semmi sem állíthatja meg. Nincs olyan probléma, amit az Én szeretetem meg ne tudna oldani.
Szeretetem különleges ajándék számodra. Mindig a rendelkezésedre állt, és a jövőben is elérhető lesz. Ugye elfogadod?"

(Jézustól szeretettel-A nehéz időkre, 4. old.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések