Isten sokféleképpen szól

„Ki jön ott Edómból, vérvörös ruhában Bocrából, pompás öltözetben, erőteljes léptekkel? – Én, aki igazat beszélek, és van erőm a szabadításhoz!” ‭‭Ézsaiás‬ ‭63:1‬ 


A mai igeversben Isten kijelenti, hogy Ő beszél, és amikor beszél, igazat szól. Mindig számíthatunk arra, hogy amit mond, az igaz. Isten sokféleképpen szól hozzánk. A következő módokon szól Isten, de nem kizárólagosan csak így: Igéje által, a természet, emberek, körülmények, békesség, bölcsesség, természetfeletti beavatkozás, álmok és látomások által, és persze ott van az ún. „belső bizonyosság”. Ezt legjobban úgy határozhatnánk meg, hogy a szívúnk mélyén lévő erős „meggyőződés”. Isten szól még, a Biblia megfogalmazása szerint, az Ő „halk, szelíd hangján”, amellyel szerintem a belső bizonyosságra utal.

Isten a tudatunkon és vágyainkon keresztül is beszél, és olykor hallható hangon is, de sose feledjük, hogy amikor szól, mindig igazat beszél, és soha nem mond ellent saját írott Szavának. Ritkán halljuk Istent hallható hangon szólni, bár van ilyen is. Velem egész életemben háromszor vagy négyszer történt ez meg. Két esetben éppen aludtam, és Isten hangja álmomból ébresztett, egyszerűen a nevemen szólított. Mindössze annyit hallottam, „Joyce”, de tudtam, hogy Isten szól hozzám. Nem mondta meg, mit akar, de ösztönösen tudtam, hogy valami különleges dologra hív, annak ellenére, hogy néhány évbe telt, mire tisztán láttam az adott területen.

Szeretnélek arra bátorítani, hogy kérd Istent, segítsen neked meghallani az Ő hangját, bárhogy is szóljon hozzád. Ő szeret téged, jó tervei vannak az életedre, és beszélni akar veled ezekről.

ISTEN SZAVA MA HOZZÁD!

Isten sokféle módon szól, de ne feledd – Ő soha nem fog ellentmondani a Bibliának.





https://www.bible.com/1239/isa.63.1.hunb, Joyce Meyer, fotó: pinterest

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések