A Mester kezében...

Menj el a fazekas házába, mert ott akarom közölni veled igéimet. Elmentem tehát a fazekas házába, aki éppen dolgozott a korongon. De rosszul sikerült az edény, amelyet a fazekas agyagból készített a kezével. Ekkor egy másik edényt készített belőle a fazekas, ahogyan azt jónak látta. 


Jeremiás könyve 18:2-4

1991. november 19-én Cathe Chermesino a South Street-en rohant végig, megpróbált csöngetés előtt beérni a Golgota Baptista Iskolába. A felszínen úgy tűnt, minden rendben van körülötte. Gyönyörű, sok ajándékkal megáldott, 13 éves lányként már több érmet szerzett, úszásban jeleskedő élsportoló volt, nem is szólva csodálatos ének hangjáról. Amikor átrohant az úttesten, egy száguldó autó elütötte és magasra repítette a levegőben. Cathe abban a pillanatban teljesen lebénult.

Cathe most már hatalmas tolószékkel jár iskolába, mozdulatlanul és egyenesen ül székében. Gép segítségével lélegzik és óvatosan formálja szavait, hogy a környezete szájáról le tudja olvasni, mit is akar mondani nekik.


Balesetének első évfordulóján a gyülekezetben felszólalt, és elmondta bizonyságtételét. "Úgy érzem magam, mint az agyag a Mester kezében.", mondta. "Hitem szerint Isten egyre inkább formál engem. Ami most fájdalmasnak tűnik számomra, jóra fog fordulni. A baleset előtt önmagam körül forgó, beképzelt lány voltam, de mostanra Isten megajándékozott egy belső békével. És tudom, hogy a hangom addig fog pihenni, míg a Mennybe nem érek.."

Édesanyja szeretettel nézte lányát, majd így szólt, "Cathe-nek két dologra van szüksége a túléléshez: sok imára és oxigénre."

______________________________________

Nemrégiben írtam Cathe-nek, és elküldtem neki a következő Igeverset: Maga az ÚR megy előtted, ő lesz veled. Nem hagy el téged, és nem marad el tőled. Ne félj hát, és ne rettegj! (Mózes V. könyve 31:8)


Uram, tudom, ha képes vagy Cathe-nek segíteni, hogy túllásson körülményein, hiszem, hogy Kegyelmed által én is felül tudok emelkedni az enyéimen.



(Forrás:In the Potter's Hand, Daily Devotional, Joni and Friends, http://www.joniandfriends.org/daily-devotional/)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések