Nem vagyok erre alkalmas



”Az Úr irányítja annak az embernek a lépteit, akinek az útja tetszik neki.„
‭‭Zsoltárok‬ ‭37‬:‭23‬ ‭





Nem vagyok erre alkalmas.


Egy héttel a futóprogramom után egy átlagos szerdai reggelen felébredek, és ezek a szavak elhangzanak: nem vagyok erre alkalmas.


Hányszor indítottam el valami újat, ültettem el egy magot a szívemben, aztán az élet valósága és a motiváció hiánya úgy csapott le rám, mint a földre zúduló sziklák.


Ezek a szavak évekig kísértettek, és néha még most is kísértenek.


Nem vagyok alkalmas arra, hogy korán keljek, és időt töltsek imádsággal és magányban.

Nem vagyok alkalmas arra, hogy felneveljem a gyerekeimet és megszerezzem a diplomámat.

Nem vagyok alkalmas arra, hogy megváltoztassam az örökségemet.


De ha Isten szívét keressük, akkor tudjuk, hogy a "nem vagyok erre alkalmas" szavak hazugságok.


A Sátán minden bizonnyal élvezi ezt a hazugságot. Azt suttogja: Nem vagy alkalmas az álmaidra. Túl nagyok, túl ijesztőek, túl nyomasztóak. Szüksége van arra, hogy megrekedjünk, hogy folytassuk a küldetését.

Gyakran a Sátán ragaszkodik ahhoz, hogy a nagy képre koncentráljunk, mert a nagy kép nyomasztó. Hogyan fogok bármit is elérni kora reggel és kisgyerekek mellett? kérdezzük. Hogyan szerezhetném meg a diplomámat vagy futhatnám le azt a maratont?


Amikor azonban elkezdtem felismerni a hazugságot, és figyelni a vereség ördögi körforgására az életemben, elkezdtem visszavágni, és apró lépéseket tenni a növekedés felé.


Dávid a Zsoltárok 37:23-ban emlékeztet minket arra, hogy mindenre ki vagyunk szabva, amit Isten tartogat számunkra: ”Az Úr irányítja annak az embernek a lépteit, akinek az útja tetszik neki.„

‭‭ Követjük-e az Isten által elrendelt lépéseket, ahogyan Ő vezeti az utunkat? Vagy hiszünk a Sátán által dirigált történetnek?


Kis lépésekkel, az Isten által számomra elrendelt lépésekkel sikerült a nyomasztó nagy képet kezelhetőre bontanom. Vannak napok, amikor úgy érzem, hogy meg tudnám hódítani a világot, máskor pedig alig tudok előrehaladni. A nehéz napokon az ima és a kis lépések segítettek, mert ezek azok a napok, amikor a Sátán azt tervezi, hogy feladom. Minden nap bízhatok abban, hogy a lépteim a jó irányban , és az Isten által elrendelt úton haladhat előre.

"Nem vagyok erre alkalmas" - ez hazugság. Nekem ez való! Arra vagyunk teremtve, hogy az Isten által a szívünkbe ültetett magokat a növekedés felé tápláljuk. Ma szétzúzhatjuk a fejlődésünket akadályozó hazugságokat.




Tegyük meg az Isten által elrendelt lépéseket a hazugságok felismerése és a növekedés felé, amire Isten elhívott minket.


Drága Jézus, tudom, hogy Te rendelted el lépteimet az idők kezdetétől fogva. Gyakran megfeledkezem rólad, és úgy döntök, hogy a világ súlyát a vállamon cipelem. E súly alatt többször is elesek. Segíts emlékeznem arra, hogy alkalmas vagyok minden, Istentől elrendelt lépésre, amit Te tartogatsz számomra. Ahogy haladok előre a napomban, egyszerre csak egy apró lépést teszek, kizárólag Benned bízva. Jézus nevében, Ámen.


Forrás:

By Sarah Green, COMPEL Training Member

January 26, 2024

I am Not Cut Out for This

Daily Devotion

https://proverbs31.org/read/devotions/full-post/2024/01/26/i-am-not-cut-out-for-this

Fotó: Canva.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések