Ima az új év kezdetén

A Jeremiás 29:11 szerint: Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.

Imádkozzuk ezt az imát az új év kezdetén:


"Drága Istenem, Te okkal és céllal teremtettél engem - a Te Királyságodért akarok élni.
Istenem, használj engem. Bárhol. Bármikor, a Te akaratod szerint.

A tiéd akarok lenni - teljesen, mindenestől, egész lényemmel téged szeretnélek szolgálni.

Köszönöm kegyelmedet, megbocsátásodat és elhívásodat.

Szeretném szolgálni a Te művedet és a célodat megvalósítani a nemzedékemben.

Átadom magam Neked. Kérlek, használj engem. Ma önként jelentkezem.
Kérlek, segíts, hogy szelíd legyek, ne ítélkezzek és mindig gyengéd lehessek.

Kérlek, add meg nekem, hogy Jézus szíve legyen bennem, és hogy törődjek azzal, ami neked fontos.

Kérlek, segíts, hogy minden nap időt töltsek veled, és hogy teljesen rád hagyatkozzam.
A te nevedben imádkozom, ámen."





Forrás: Rick Warren

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések