Ennyire fontos vagy

Az Úr harcol értetek ti pedig maradjatok veszteg. (2 Mózes 14.14) 


Ahogyan egy műtét után lábadoztam, kénytelen voltam nyugton maradni. Egy egész hónapig ágyban kellett feküdnöm. Nem emelhettem. Nem vezethettem. Bár a szívem Máriához hasonló, de az agyam sokszor olyan, mint Mártáé. Küzdöttem ebben a helyzetben. Valami hasznossal szerettem volna tölteni az időmet. 

Talán Istent kéne ebben az időszakban keresnem és lelkileg megújulnom. 
Talán mély könyveket kellene olvasnom, hogy növekedjek és tanuljak. 
Talán csak el kéne hajtogatni a kimosott ruhákat. 

A küzdelmem alatt fontos igazságot fedeztem fel: a gyógyulás nehéz munka. 

Egyáltalán nem lustaság volt. A testemnek gyógyulásra volt szüksége egy nagy műtét után. A csontjaimnak és a szöveteimnek nyugalomra volt szüksége hogy újra kapcsolódjanak, helyre álljanak és fejlődjenek. Szívemnek és a lelkemnek pihenésre volt szüksége a váratlan műtét miatt, ami egy nemvárt diagnózist hozott magavál. 

Sürgethettem volna az időt, akkor lehet hogy egy pár dolgot el tudtam volna végezni, de a teljes gyógyulás folyamatát akár hetekkel is hátráltattam volna. 

Talán te is hasonlítasz rám. Kihívást jelent, hogy a gyógyulás kibontakozzon. Legyen szó egy elromlott kapcsolatról, lelki sérülésről, érzelmi sebekről, vagy fizikai küzdelmek időszakáról. 

Mózes a második könyvében egy olyan néphez beszél amelyik fél. Az ellenség mögöttük van és gyorsan közeledik. Előttük is az ismeretlen áll, ami ugyanolyan nyugtalanító. Tenni szeretnének valamit. Bármit. Kihívás elé állítják Mózest, aki nem várt választ ad nekik: 

Az Úr harcol értetek ti pedig maradjatok veszteg. (2 Mózes 14.14) 

Egyik fordítás így szól ne tégy semmit csak nyugodj meg

Az emberek hallgattak Mózesre és ott maradtak. Ennek eredményeképp pedig meglátták Istent a szélben, a tengerben és minden nem várt helyzetben. Ha ragaszkodtak volna az elképzeléseikhez, akkor lehet hogy valamit elértek volna maguktól, de nem látták volna azt a csodát, amit Isten meg akart nekik mutatni.

Hatalmas lépés az, amikor időt szánunk a gyógyulásra. 

Nem kell kitöltenünk ezt az időszakot nagyobb célokkal vagy bármivel amit mások javasolnak, hogy tennünk kéne ilyenkor. Nem szabad lelkiismeret furdalást éreznünk azért, mert éppen nem sürgölődünk forgolódunk, vagy alkotunk. A mi fizikai, lelki és érzelmi gyógyulásunk számít Istennek, mert ő tudja, hogy ez nehéz munka már önmagában is. 

Nyugodj meg drága barátom. 

Isten a te gyógyítód. Isten a sebészed. Nem számít, hogy kívül, vagy belül van szükséged a gyógyulásra, ne hasonlítsd magad senkihez. Valakinek kevesebb, valakinek több időre van szüksége. Senki nem olyan, mint amilyen te vagy. Isten tudja, hogy neked mire van szükséged. Beszélj Istenhez, amikor úgy érzed előre akarnál szaladni. Add meg a gyógyulásodnak azt az időt, amire szüksége van 

Nyugodj meg. 

Bátor vagy, hogy lelassítasz, azért, hogy Isten megmutathassa azt, amire szükséged van. Bátor vagy, hogy lelassítasz, hogy Isten dolgozni tudjon azokon a területeken, amiknek Rá van szüksége. Bátor vagy, hogy pihensz még akkor is amikor azt a nyomást érzed, tenned kéne valamit. 

Nyugodj meg. 

A gyógyulás nehéz munka és te megérdemled a gyógyulást. 

Istenem, a lenyugvás nem az én világom. Igazából rosszul érzem magam, amikor pihenek. Segíts nekem, hogy megnyissam a szívem, testem és lelkem a Te gyógyításodnak. Úgy érzem tennem kéne valamit, bármit. Szóval ma megpihenek a jelenlétedben. Ma nem akarom siettetni a folyamatot, amit Te elkezdtél bennem és bizakodva megpihenek a Te erődben. Jézus nevében, Ámen.





(forrás:girlfriendsingod.com
Suzie Eller- You are Worth It
https://girlfriendsingod.com/you-are-worth-it/
fotó:pinterest.com)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések