Személyes levél...

Említett levél egyike: “ Sokan megkérdezik tőlem, hogy tudtam mindent feladni Krisztus szeretetéért? Hogy van bátorságom a GLBT (gay, lesbian, bisexual, transgender) mozgalommal szembeszállni és feladni a jogaimat? Ma elgondolkodtam azon, mi is történik az életemben, s hogy valaki tudja –e , hogy miért? Egy elutasított fiú voltam, a családon belül sokszor megsebzett -nők és férfiaktól is. Ez ellen lázadtam fel, minden ellen akartam fordulni. Nálam nem jött be az a szeretet, amiről annyit beszéltek. Mindenki azt mondta, az egy jó dolog, de nekem nem volt jó. Visszéltek vele. Bennem egy akkora lázadás született meg, ami olyan nagy dimenziókat őltött, hogy már a végén azt sem tudtam, hogy miért is születtem. Ki legyek és mit tegyek ezen a világon? Apa nélkül felnőni, és családi biztonság nélkül, nem csak egy lázadó fiatallá tett, hanem, hogy bevállaljam, hogy homoszexuális vagyok. Mert mikor úgy növünk fel alapok nélkül, házon belüli példaképek nélkül, egy olyan látásunk alakul ki a fejlődésről és növekedésről, amit a világ tár elénk. Abból sosem sül ki semmi jó. Mikor én kimondtam végre, hogy homoszexuális vagyok, ezt sokan talán már várták is. Nekem nagyon is az ellenkezőjét jelentette: az így elért szabadság és kimeríthetetlen szeretet utáni vágy engem nagyon védtelenné tett. Hírtelen megjelent a kábítószer, ital, prostiuálás, stb...az életemben. De szabadnak éreztem magam, az voltam, aminek mondtam magam. Az elején miden szépnek látszott. Hamarosan eljutottam egy olyan pontra, ahol megláttam a másik oldalt is: ahonnan nincs más kiút, mint a halál. Újra kérdeztem magam: ha felvállaltam azt az életet, amit akartam, miért érzem pocsékul magam? A festés az arcomon egy elutasított kisfiú sebeit eltakarhatja-e? A ruha amit viseltem eltakarhatja-e az erőszakkal kiszaggatott ártatlanság űrét? A magassarkú cipő azt szimbolizálta, hogy életem problémai fölé és szennyek fölé emelkedek. A ridikül a nagy dolgokat jelképez, amit soha nem kaptam meg, de talán pénzen megvehetnék egy időre. No meg a barátságok! Mikor támogatod a társaidat, akkor nagyon elfogadnak. Jó fej vagy, mikor el tudod rejteni mindazt, ami benned zajlik. Mivel a látszat azt mutatja, hogy összeszedett vagy, jól nézel ki, kiállsz vitatkozni mindenkivel, aki másként gondolkodik, mint te. De csak azért mert magadat különcnek tartod, nem jelenti azt, hogy neked van igazad! Rájöttem, hogy nem érderdemes támogatni a hozzád hasonló emberek ezreit, ha magad maradsz, - s szobádban, a saját otthonodban, ami ráadásul sokszor még a szüleid otthona, - senkit nem érdekel, hogy mi van veled. Arra is rájöttem, hogy nem lehet hinni olyan emberben, aki ugyanabban a cipőben jár. Részére bármi lehetőség nyílik, hírtelen eltűnik, és ott maradsz egyedül újra. A tömeg után akarsz kapaszkodni...akik egyformák akarnak lenni, de egyedül vannak. Nem érdemes felemelni a zászlót olyan lények és elvek nevében, akik a népszerűségben bíznak, meg a tömeg méretében, olyan reménybe kapaszkodnak, amit a pénztől és a rajongóiktól várnak. Ezt nevezik SZABADSÁGNAK. Azt mondják, mindent szabad, lényeg az, hogy boldog legyél. Ez a hazugság gyökere! Amit itt mondani szeretnék, s talán te nem tudod, de létezik egy Férfi, aki szeretne beszállni a hajódba, és szeretné megváltoztatni az életed irányát! Meg akar gyógyítani téged, megmutatni, hogy az igazi szabadság nagyon sokba került. Már elkészítve van. Az igazi szabadságot Rajta keresztül ismerheted meg. Ő megváltoztatja látásodat és mindent amire szükséged van, megtalálsz Benne. Csak kérjed és Benne minden elérhető. Ő ismeri a szeretet éhségedet. Felismered Őbenne, mi is a szeretet, és megtanulsz szeretni. Ismeri könnyeid, amiket magányodban ontottál, a szíved, ami már kiégett a fájdalomtól, életre kel. Rájösz, hogy ez a Személy mindig ott volt veled. Ő tudja pontosan, hogy mire van szükséged ma. Tudja, hogy min mentél kersztül. Különcséged eleve sok harc elé állított a gyerekkorod óta. Másságodat ne azok ellen használd, akik igazán szeretni akarnak és szeretetre tanítani. Ők nem hibásak abban, hogy mások mit tanítanak és használnak ellened. Adj helyet Jézusnak a szívedben! Biztos vagyok benne, hogy nem csak újra írja a történetedet, de talpra állít, hogy harcolj egy olyan világért, amire annyira vágysz. Ma hiszek egy új kezdésben, egy új fejezetben. Nem vagyok egoista, aki magára gondol, hanem aki mindenki másra, mert ez az, amit Krisztus tanított meg velem, mikor megtanultam szeretni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések