Levél Lucastól

Az említett második levél Helló Vik!!! Hiányzol. Én jól vagyok. Örülök, hogy tetszett a történetem az embereknek Magyarországon. Nagyon nagy része vagy életemnek. Nélküled sok dolog nem történt volna meg az életemben. Nagyon jó, hogy Magyarországon vagy, a családoddal és barátaiddal. Csodálatos helynek tűnik. November 22-én lesz a születésnapom. Már nagyon közel van. Szeretném, ha itt lehetnél ezen a napon. De mindennek oka van az életben, ugye? Képzeld, fogszabályzót fogok feltenni. Emlékszem, hogy már gyerekkoromban akart a fogorvos feltenni, de akkor nem értettem, mekkora érték lett volna. Elpocsékoltam azt a lehetőséget. Remélem, hogy nem fog fájni. Ígérem, hogy most nagyon fogok rá vigyázni. Nagyon hiányzol! Akarom, hogy tudd, hogy sosem felejtettelek el – sem a jó, sem a rossz pillanatokban. Része voltál és része leszel mindig az életemnek. Sosem fogok elfelejteni egy jó barátnőt, mint te. A veszekedéseinket, a táborozásainkat, az erdei túrákat. Itt most csak épületeket látok. Hiányzik az erdő, a természet, amit általad szerettem meg annyira. Köszönöm a jó tanácsokat, kihívásokat, a bögre teákat amit a te otthonodban ittunk együtt. Nagyon szerettem nálad. Biztonságban éreztem magam, szeretve és távol azoktól az emberektől, akik az anyám halálára emlékeztettek. Ott elfelejtettem a rossz dolgokat, és éreztem, hogy nem vagyok egyedül. Megtanultam, hogy sosem voltam egyedül, Isten mindig velem volt. Nélküle semmi nem történt volna úgy, ahogy most van az életem. Köszönöm, Vik, őszintén köszönöm. Nagyon szeretlek. Remélem, hamarosan találkozunk, és már várom. Eszembe jutott, hogy te meg én töltöttük a legtöbb időt a művész szobában. Szinte sosem mentünk ki. Szerettük a művészetet, festést, még madárházat is csináltál velem. Sok más mindent. Kukoricát főztünk együtt, segítettem a savanyúság eltevésben: uborka, cékla. Gondoztuk az állatokat a farmon. Millió dolog, amit lehetetlen elfelejteni, s amilyen élményekhez másoknak életükön át sincs lehetőségük. Egy ártatlan és tiszta gyerekkor, teli kalandokkal. Jobban szeretlek, mint kimondhatnám, Vik. Te elhitetted velem, hogy értékes ember vagyok, és lesz belőlem valaki, akkor is, ha mindenki más az ellenkezőjét mondja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések