Olvasói gondolatok - Lelki megújulás

“Mert úgy szerette Isten a világot,hogy egyszülött Fiát adta,hogy aki hisz őbenne,el ne vesszen,hanem örök élete legyen.Mert az Isten nem azért küldte el a Fiút a világba,hogy elítélje a világot,hanem,hogy üdvözüljön a világ általa. "
János evangéliuma 3:16,17. 

Az én megújulásom is tavasszal kezdődött.Ezért olyan kedves nekem ez az évszak. Amikor családommal együtt betévedtünk a Nyugati Oldali Magyar Református Egyházba Cleveland-ban, segítséget keresve az új életünk elkezdéséhez,valami elkezdődött. Valami,ami megváltoztatta a lelkemet. Rájöttem,hogy nemcsak abból áll az életem hogy dolgozzak,pénzt keressek és mások segítségét várjam hanem hogy átadjam az én létezésemet egy felsőbbrendű hatalmasságnak Aki teremtett és aki szeret engem. Amikor először hallottam Isten igéjét az igehirdetőn keresztül, megrendültem mert éreztem Hogy hozzám szól. Amikor Jézus beszélt hozzám a szószékról,lelkiismeret furdalásom lett És könnyeimmel küszködtem. Amikor rájöttem hogy itt nemcsak egy egyszerű összejövetelről van szó,ahová elmennek unalmukban az emberek, olyan különös megnyugvás töltött el. Amikor megbizonyosodtam afelől hogy nemcsak az én önző személyemről szól az élet, Hanem Isten szeretetéről, onnantól kezdve tudtam hogy nekem Mellette a helyem. Attól a naptól kezdve igyekeztem vasárnaponként részt venni ezeken az alkalmakon. Alig vártam hogy elkezdődjön az igehirdetés és mondjon nekem valamit az Úr amiről még Nem hallottam.Tisztában voltam vele hogy sokat kell még tanulnom. A kórusi szolgálatban is részt vettem és kimondhatatlan örömmel mentem haza. A gyülekezeti tagok is olyan nagy szeretettel fogadtak amit máshol nem tapasztaltam. Később a vasárnapi iskolai szolgálatban is részt vettem,teljes szívemből foglalkoztam a gyerekekkel. Jézus Krisztus a példájával megmutatta nekem hogy mi az amiért hálát kell adnom,mi az amin még dolgoznom kell hogy hasonló legyek hozzá. Tudom,nem vagyok tökéletes és Sok a hibám.Tudom,hogy naponta meg kell újulnom ebben a kegyetlen világban mert ha nem Vigyázok,hamar bűnbe esem. De ahányszor lelki próbák gyötörnek,az Ő tiszta arca előttem van, ahányszor felháborítanak az igazságtalanságok,az ő szava lecsendesít és megnyugtat. Így újulok,erősödöm nap mint nap. Igaz,lassú ez a folyamat,de nincs ennél szebb megújulás. Bárhová visz az élet,bárkit ad az életembe vagy a szószékre,egy biztos:Jézus Krisztus Szól hozzám,Ő vezet engem,az Ő szavára kell figyelnem amíg csak élek. 
Drága Uram,köszönöm Neked Jézust az én Megváltómat!Hálás szívvel gondolok arra, Hogy nehézségeim közepette mindig velem voltál,és leszel is a világ végezetéig. Tudom és hiszem hogy a mi nehézségeink eltörpülnek a Te Fiad szenvedései mögött, Amit értünk elviselt.Kérlek mutasd az utat és add hogy megújuljon a lelkünk minden nap. Ámen

Barnóczki Sarolta


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések