Igen, a hit még ma is mozgat hegyeket.

Vannak azonban olyan élethelyzetek, amikor nagyobb hitet igényel az, hogy kitartunk, miközben Isten lépésről lépésre viszi előrébb a dolgok alakulását, mint hogy azért imádkoznák, hogy a hegy azonnal mozduljon, és a problémáink azonnal megoldódjanak.

Így hát, kitartás, Drága Barátom! Isten ott van melletted:

Ne félj, mert én veled vagyok,

ne csüggedj, mert én vagyok Istened!

Megerősítlek, meg is segítlek,

sőt győzelmes jobbommal támogatlak.

Ésaiás próféta könyve 41:10

Lysa TerKeurst
- fotó: pinterest

Megjegyzések

  1. Koszonom!!!! Erika

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm nektek a bíztatást!!! Ma is azt tapasztalom, ezen igék által is, hogy mennyire nagy gondja van rám az Úrnak! Áldott legyen érte az Ő neve!!!! Tünde

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések