Egy Bátrabb, Okosabb és Erősebb Te

Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek.


(János 15:7)


A mesefilmek történek egyik legszerethetőbb és legelbűvölőbb karaktere Micimackó. 
Egyszerűen árasztja a cukiságot és pozitivitást.
Micimackó Nagy kalandja: Barátom Róbert Gida, című filmben, Micimackó és Róbert Gida, akiket nagyon szoros barátság köt össze, egy szívhez szóló beszélgetés folytatnak fent a magasban, egy fa tetején.

Róbert Gida: Ó, Micimackó. Ha a jövőben lesz olyan, hogy nem lennénk együtt, van valami amit szeretnék hogy mindig észben tarts.

Micimackó: És mi lenne az Róbert Gida?  

Róbert Gida: “Bátrabb vagy mint hiszed, erősebb mint sejted és okosabb, mint véled.”

Micimackó: “Ó, ez könnyű. Erősebbek vagyunk mint egy méhecske és, őm, magasabbak mint egy fa és nagyobbak mint egy lúd..., vagy az egy jávorszarvas volt?!  

Róbert Gida: “Nem, te butus öreg mackó! Bátrabb vagy mint hiszed, erősebb mint sejted és okosabb, mint véled. De a legfontosabb az hogyha külön is vagyunk egymástól én mindig, mindig, mindig veled leszek.”

Ez a beszélgetés arra emlékeztet, amikor Jézus a feltámadása után tanítványokkal találkozott. Útmutatást adott nekik és biztosította őket arról, hogy ha még el is kell mennie, ők soha sem maradnak magukra.

"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben, és higgyetek énbennem. (János 14:1)

"Bizony, bizony, mondom néktek: aki hisz énbennem, azokat a cselekedeteket, amelyeket én teszek, szintén megteszi, sőt ezeknél nagyobbakat is tesz. Mert én az Atyához megyek,és amit csak kértek majd az én nevemben, megteszem, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban;ha valamit kértek tőlem az én nevemben, megteszem." (János 14:12-14)

"Ha szerettek engem, megtartjátok az én parancsolataimat, én pedig kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót ad nektek, hogy veletek legyen mindörökké: az igazság Lelkét, akit a világ nem kaphat meg, mert nem látja őt, nem is ismeri; ti azonban ismeritek őt, mert nálatok lakik, sőt bennetek lesz." (János 14:15-17)

A Pártfogó pedig, a Szentlélek, akit az én nevemben küld az Atya, ő tanít majd meg titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit én mondtam nektek. Békességet hagyok nektek: az én békességemet adom nektek; de nem úgy adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen. (János 14:26-27)

Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt, mert nélkülem semmit sem tudtok cselekedni. Ha megmaradtok énbennem, és beszédeim megmaradnak tibennetek, akkor bármit akartok, kérjétek, és megadatik nektek. Az lesz az én Atyám dicsősége, hogy sok gyümölcsöt teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek." (János 15:5. 7-8)

Ezeket azért mondom nektek, hogy békességetek legyen énbennem. A világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot." (János 16:33)

Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig." (Máté 28:19)

Legyenek Jézus szavai az emlékeztetők számodra, hogy nem vagy egyedül, és ne érezd magad szerencsétlennek ebben az életben. Ezen igazság által képes vagy bátor és reményteljes nő lenni Jézusban. Élj eszerint!

Inspiráljon és adjon bátorságot ez az igazság ebben az új évben!

“Bátrabb vagy mint hiszed, erősebb mint sejted és okosabb, mint véled mert a Szent Szellem dolgozik benned hogy felbátorítson, megerősítsen és vezessen téged."

Mindenekelőtt emlékezz erre: Isten veled van, Mindig.


Atyám, köszönöm a Szent Lelked jelenlétét az életemben.  Kérlek, nyisd fel a szemem, hogy hadd láthassam azt a bátorságot, erőt és bölcsességet, ami rám vár Krisztusban. Vedd el a bizonytalanságomat és kétségeimet, hogy az Erőd hiteles megélője lehessek.  Jézus nevében, Ámen






(Forrás: A Braver, Smarter and Stronger You - Girlfriends in God - January 2, 2019, Gwen Smith, )
Copyrighted by Girlfriends in God, Inc. 2013
Used with permission
www.girlfriendsingod.com

fotó:pinterest.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések