Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten! Magasztalnak a népek, magasztal a föld.

(Zsoltár 46:11)

Pihenj meg az én gyógyító Szent Jelenlétemben. Csendesedj el, miközben én átformálom a szívedet és gondolatodat. Engedd el a félelmeidet és aggódásaidat, hogy elnyerhesd a Békességemet. Csendesedj el és ismerd meg, hogy én vagyok az Isten.
Ne légy a farizeusokhoz hasonló, akik a rendszabályok sokaságát alkották meg, ezzel létrehozták a saját "vallásosságukat". Miközben körbevették magukat a saját előírásaikkal, Rólam levették a tekintetüket. Ma is, az ember alkotta keresztény életviteli törvények rabszolgaságban tartanak sok embert. Ők a teljesítményükre koncentrálnak, ahelyett, hogy Rám figyelnének.
Egyedül akkor tudsz hozzám hasonlóvá válni, ha személyesen megismersz engem. Ennek érdekében időt kell töltened Velem.
Engedd el, pihenj meg és ismerd meg, hogy én vagyok az Isten.

"Szeretteim, most Isten gyermekei vagyunk, de még nem lett nyilvánvaló, hogy mivé leszünk. Tudjuk, hogy amikor ez nyilvánvalóvá lesz, hasonlóvá leszünk hozzá, és olyannak fogjuk őt látni, amilyen valójában."
(János első levele, 3:2)
 (Sarah Young)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések