Csata a láthatatlanért

„Ellenségeim szüntelenül bosszút lihegnek, sokan támadnak rám kevélyen. Ha félek is, benned bízom!” ‭‭Zsoltárok‬ ‭56:3-4‬ ‭ 


Éjjel egykor megszólalt a kapucsengő. Azonnal tudtam, hogy valami baj van. A pánik hirtelen megtöltötte a testem, ahogy a szemüvegemért tapogatóztam és az ajtóhoz siettem. 

Ott állt a barátom aggodalommal a szemében és sietségre sarkallt. 

Felkaptam a kulcsaimat és olyan gyorsan vezettem, ahogy csak tudtam a közeli kórházba, ahol valaki, akit mélyen szerettem a sürgősségi osztály egy ágyán feküdt. Lehetőségek, amik rossz döntésekhez vezettek és olyan kimenetelhez, ami majdnem az életébe került. 

Jól lesz. Túl lesz rajta. Újra fel fog kelni. 

Viszont a következő pár óra-vagy akár a következő pár nap-nagyon nehezek voltak 

Két láthatatlan dolog küzdött a figyelmemért azokban a pillanatokban. Az egyik a hit volt, a másik a félelem. 

Az a harc viszont, hogy melyiknek hiszek, az én harcom volt. 

Az aggódás nem bűn, csak akkor ha, ahhoz vezet, hogy elfordulunk Istentől miatta. 

Sőt a Szentírásban is láthatjuk, ahogy Isten a hitünkért harcol félelmeink közepette. Ahogy Dávid király is írta a mai versünkben, az 53. Zsoltár 3-ban, Isten vágyik arra, hogy benne bízzunk: ,,Ha félek is, benned bízom.” 

Szeretem ezt az igét, mert ez nem csak egy ígéret, amibe belekapaszkodhatok, de egy ima is, amit mindig imádkozhatok, amikor aggódom. 

Ez a vers a megoldás, amikor a félelem a figyelmünkért harcol. 

Tényleg ilyen egyszerű, hogy csak el kell mondani egy imát és kérni az Urat, hogy hitet adjon félelem helyett? Igen és nem. 

Le tudjuk csendesíteni a félelmet, ha szilárdan a hitünkre összpontosítunk. 

A következő pár órában, amit a kórházban töltöttünk, majd miután elhagytuk a helyet, meg kellett adnom azt a figyelmet a hitemnek amire ebben a krízishelyzetben szüksége volt. Folyamatosan emlékeztetnem kellett a gondolataimat arra, hogy ne adjanak helyet az aggódásnak. ,,Félek, de benned bízok.” 

Nem tudom mi harcol a figyelmedért, ami felkavarja az aggódást, de remélem, hogy lesz bizalmad áttörni a láthatatlanon és belekapaszkodni a hitbe, mert Isten is harcol érted. 

Kezdd ezzel az imával: ,,Félek, de benned bízok” és vedd észre a változást. 

Érdemes vagy a hitre és a félelem nem érdemli meg a figyelmedet. 

Hit és az aggódás egyszerre küzdenek azért, hogy valami olyanban higgy, ami nem látható. Bölcsen válaszd meg a csatádat. 

Drága Istenem, a te jelenléted állandó az életünkben. Te vagy az Úr, aki harcol a hitünkért és képessé teszel minket arra, hogy lecsendesítsük az aggodalmainkat. Köszönjük a szereteted, ami megmutatja, hogy mennyire érdemes vagy a bizalmunkra, a félelmeink közepette is. Jézus nevében, Ámen.

(forrás: proverbs31.org
The Battle for the Unseen, Nicki Koziarz, 15.05.2020
Used with permission
fotó:pinterest)

Megjegyzések

  1. Nagyon nehéz egy adott problémával megküzdenem úgy, hogy nem a problémára összpontosítsak, hanem Isten jelenlétére és az Ő szeretetére!

    VálaszTörlés
  2. Igen!
    Valòban ezt kell tenni.
    Isten, minden pillanatban velünk van.
    Hinni ès bìzni!
    Ès elfogadni,az akaratàt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések