Olvasói gondolatok - Tavaszi újjászületés

23.zsoltár

1.Dávid zsoltára
Az Úr az én pásztorom,nem szűkölködöm.
2.Füves legelőkön nyugtat engem,és csendes vizekhez terelget engem.
3.Lelkemet megvidámítja,az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért.
4.Még ha a halál árnyékának völgyében járok is,nem félek a gonosztól,mert Te velem vagy,a
Te vessződ és botod,azok vígasztalnak engem.
5.Asztalt terítesz nekem az ellenségeim előtt,elárasztod fejem olajjal,csordultig van a poharam.
6.Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján,s az Úr házában
lakozom hosszú ideig.

Tavaszodik.
Ilyenkor megújul a természet. A fák és a rétek kizöldülnek,felöltözködnek és virágba borulnak.
Szebbnél szebb színek tarkítják a földet, a melegtől fellélegeznek az átfagyott termőföldek,és a
folyók a jégpáncél alatt.

A virágok ontják illataikat és a méhek elkezdik munkájukat.

Engem mindig elbűvöl a zöld szín.Ez a tiszta,eredeti fűzöld ami az életet jelképezi számomra és
az illata amivel nem tudok betelni.Aztán felnézek az égre és egy csodaszép kéket látok magam
előtt.

Amikor a színeket és az árnyalatokat tanultuk az iskolában,nem tanították meg nekünk ki alkotta
ezeket a színeket.Annyira magától értetődő volt hogy a zöld az zöld és a kék az kék.

Aztán később amikor már egyre többet és többet tudtam meg Istenről akkor összeállt bennem
egy kép. Télen minden csupasz és hideg,sokszor kegyetlennek érezzük ezt az időszakot,főleg
karácsony után.Átfázunk,már egyre nagyobb nyűg a télikabát és már alig várjuk a
tavaszt.Ilyenkor a mi szervezetünk is haldoklik egy kicsit.De ez az időszak arra is jó,hogy
mélyebben magunkba nézzünk,elmélkedjünk és többet legyünk a Megváltóval.Egy kicsit
próbára teszi a türelmünket mert sokszor olyan hosszúnak tűnik a várakozás.

Aztán ha megérkezik a tavasz,mi is újjászületünk. És ilyenkor olyan jó hálát adni és feltöltődni.
Mi is felélénkülünk ugyanúgy mint a természet.

Hát nem csodálatos a mi Teremtőnk alkotása?
Minden olyan tökéletesen el lett készítve számunkra,előttünk áll a terített asztal,nekünk csak ki
kell nyújtanunk érte a kezünket és a szívünket kitárni Istenünk előtt.

Kedves barátnőm, mielőtt elkezdenél panaszkodni,nyisd ki a szemed,nézz körül,végy mély
levegőt és rájössz hogy nem vagy egyedül.Valaki gondoskodik rólad ebben a világban, te egy
apró része vagy a világmindenségnek de fontos része,mert Isten gondoskodik rólad.


Drága Uram,köszönöm hogy minden nap emlékeztetsz arra,ami a legfontosabb az életemben.
A Te szereteted és gondoskodásod.Hálát adok minden földi és égi ajándékért amit tőled kaptam
és kérlek formálj engem hogy méltó legyek a szeretetedre.Ámen


Barnóczki Sarolta
fotó: pinterest.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések