Azért hívtalak, hogy megmondjam, szeretlek

Kiálts hozzám, és én válaszolok, hatalmas és rejtett dolgokat jelentek ki neked, melyekről még nem tudsz!
Jeremiás 33:3


Szokatlan telefonhívást kaptam a fiamtól. Harmad éves volt az egyetemen és éppen két hete kezdődött a tavaszi félév.

Szia Anya, Steve vagyok. Csak köszönni akartam. Régen beszéltünk és kíváncsi voltam, hogy vagy

Szia! Te hogy vagy? Milyenek az órák? Kedvesek a tanárok?


Hasonló kérdéseket és válaszokat váltottunk. Kedves kis bevezető volt, de végig azt vártam, mikor jön egy kérés, hogy töltsem fel a bankkártyáját, mert új könyvet kell vennie, vagy az autó biztosítása felment, vagy kapott egy büntető cédulát, mert rossz helyen parkolt. Viszont egy hasonló kérést sem kaptam.

Hogy vagy anya?
Milyen volt a heted?
Hogy halad a könyv?


Negyed órás beszélgetés után már meg kellett kérdeznem: Minden rendben?

Persze-kuncogott-csak beszélgetni akartam. Meglepődtél?

Egy kicsit-vallottam be,-de igazán jó meglepetés volt..

Pár perccel később elköszöntünk és egy-egy ,,szeretlek"-kel zártunk. Aztán csak ültem ott és ízlelgettem annak az örömét, hogy a fiam felhívott és nem azért mert szüksége volt valamire, vagy problémája volt, amit meg kellett volna oldanom, hanem csak azért mert szeret.

Ezután Isten mélyen a szívembe helyezett egy üzenetet. Engedjétek meg, hogy ezt leírjam nektek.

Sharon, szeretném ha emlékeznél erre az érzésre. A fiad, akit mindennél jobban szeretsz felhívott, hogy beszéljen veled, nem azért mert szüksége volt valamire, nem azért mert kérdése volt egy döntéssel kapcsolatban vagy mert megoldást vart tőled. Felhívott, hogy beszéljetek, hogy megtudja, mi van a szívedben, azért mert szeret. Gyermekem, akit mindennél jobban szeretek, el kell hogy mondjam neked, ugyanezt érzem amikor beszélsz velem. Nem azért, mert kérni szeretnél valamit, nem azért, mert kérdésed van, mert nem tudod mi lenne a jó döntés és nem azért, mert van egy megoldásra váró problémád. Így érzem magam amikor csak azért beszélsz velem mert szeretsz engem.

Jeremiás 33-ban ezt mondja nekünk Isten: Kiálts hozzám, és én válaszolok, hatalmas és rejtett dolgokat jelentek ki neked, melyekről még nem tudsz! (Jeremiás 33:3)

Csodálatos tudni azt, hogy az egész univerzum Teremtője szeretne hallani rólad, beszélni veled és válaszolni neked. Nem hagyja hogy a rögzítőre beszélj, nem nyomja ki a telefont, nem hagy el téged, nem fordul el tőled. Válaszolni fog. Egész nap a te hívásodra vár.

Drága Atyám, szeretlek Téged. Ennyit szeretnék ma neked mondani, szeretlek Téged és nem azért amit az éltemben teszel, hanem azért aki Vagy, az én Mennyei Atyám. Jézus nevében, Ámen.
                                                         


(forrás: girlfriendsingod.com
Sharon Jaynes-I Just Called to Say "I Love You"
https://girlfriendsingod.com/i-just-called-to-say-i-love-you/
fotó:pinterest.com)


Megjegyzések

  1. Szeretlek Uram, Megváltóm, Erőm, Mindenem! Ámen

    VálaszTörlés
  2. Az Ararát együttes csodálatos dalának egy részével szeretném kifejezni Isten íránti szeretetemet!

    JÉZUS ELHÍVTÁL ÖRÖKTŐL SZENT HÍVÁSSAL,
    HOGY ÚJ EMBER SZÜLESSEN,
    BENNEM SZAVAD ÁLTAL.

    HOVA MENNÉK, HA NEM HOZZÁD,
    URAM SZÓLJ, MERT HALLJA SZOLGÁD,
    A BESZÉDED ÖRÖK ÉLET,
    KÖVETLEK JÉZUS, TÉGED. ÁMEN!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések