Isten értem van


Isten értem van. 

Szorongásomban és aggodalmamban olyan szeretettel ölel át, amelyben nincs félelem.
A szeretet létező legtisztább formája ez, amelyhez azonnal hozzájutok.

Kételkedéseimben, amikor úgy érzem, hogy
nem vagyok elég jó, vagy soha nem fogom semmire se vinni,
emlékeztet arra, hogy még nem fejezte be a történetemet.
Sokkal többet tartogat a számomra, mint amit el tudnék képzelni.

Szégyenemben felemeli az államat, és azt mondja:
nem vagyok a múltam, újjá teremtett.

Kimerültségemben Ő a menedékem, a búvóhelyem, ahol megnyugvást találok.
Felvillanyozza a lelkemet.

Megjelenik a bűnömben, hogy finoman emlékeztessen engem arra, hogy ennél többre teremtett. Kiutat ad nekem.

Gyászomban velem ül, és összerakja szívem összetört darabjait.

Életem minden területén, Ő mellettem áll.
A hibáim ellenére is velem marad.
Nem csalódott a kétségeimben és félelmeimben.
Nem fut el bűnöm és hiányosságaim láttán.
Ő marad. Mindig.

Ő értem van.
Ő érted is van.






forrás: ~Kelli Bachara, The Unraveling Blog
kép: pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések