Az Úr az én Pásztorom

Az Úr az én Pásztorom, nem szűkölködöm.
Pár hete ezen az egy mondaton  gondolkodom.

Az Úr az én pásztorom, nincs hiányom semmiben.
Minden, amire szükségem van, azt megkapom.

Semmi olyasmire nem hívott el engem, amire nem adott volna ajándékot.

Mindenben,  amivel ma szembe kerülök,
Ő megerősít,
hogy végig tudjak menni rajta.

Nincs hiányom semmiben,
Így képes vagyok az előttem álló feladatokat elvégezni,
Képes vagyok végrehajtani az elhívásomat.

Bár szükségem van Rá, nem szűkölködöm, mert Atyámnak minden eszköze meg van arra, hogy gondoskodjon rólam.

Nincs hiányom semmiben – Ő elég ahhoz, hogy átsegítsen és felemeljen.

Nem kell arra törekednem, hogy elérjem mindazt, amit a világ kínál.

Az Úrban nincs hiányom semmiben…
Szavakat ad az íráshoz,
Minden egyes lépést megtervez,
Helyes útra állít bennünket,
Megerősíti a kezünket a munka elvégzéséhez,
Az elvetett magoknak növekedést ad,
Felkészíti a lábainkat a csatára,
Teret enged az Akaratának,
Ő adja az erőt, a békét, a gyógyulást, a reményt, a segítséget számunkra.

Ő elég.
Eleget ad.

Az Úr, akinek ezer hegyen van jószága–
Az Isten, aki belelehelte az egész univerzumba a létezést –

Ő az én Pásztorom, nem szűkölködöm.





kép: pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések