A mi Atyánk úton van

"Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már meghallgatom."

Ézsaiás 65:24

1996. június 17-én egy gyönyörű, barna szemű kislány lépett az életünkbe, Presley. Aztán 2000. augusztus 22-én megszületett a fiunk, Jeremiah.
Az "apa" egy erőteljes szó. Legjobb esetben azt a férfit írja le, akitől szeretetet, bátorságot és bölcsességet vársz. De sokan közülünk nem ezt az ideált kapták földi apjuktól. Sőt, talán néhányan közülünk inkább gyűlöletet és félelmet tapasztaltunk.
Amikor apa lettem, a boldogság és a félelem keverékét éreztem.
Vajon képes leszek-e megvédeni a gyermekeimet ettől a bukott világtól?
Olyan leszek-e, akihez menekülnek vagy aki elől menekülnek?
Amikor a fiam körülbelül 3 éves volt, rémálmai kezdtek lenni, amelyek miatt sírva ébredt fel. Mint az apja, meg akartam védeni és vigasztalni őt. Azt akartam, hogy tudja, biztonságban van a karjaimban.
Egy barátom meghívta a családomat az észak-karolinai hegyekben lévő faházába. A feleségem, Vicki és én a fő hálószobában aludtunk, míg a gyerekek egy másik szobában. Egyik késő este Jeremiah rémülten felsikoltott. Mély álmomból ébredve felpattantam az ágyamból, a szobájába szaladtam, és a karjaimba vettem. Megnyugtattam: "Apa itt van. Itt vagyok veled, fiam."
A sírásának hangja arra kényszerített, hogy mentő üzemmódba kapcsoljak. Amikor a gyerekeim sírnak, meghallom őket. Úton vagyok.
Ha ez igaz rám, egy tökéletlen földi apára, akkor mennyei Atyánkra még sokkal igazabb.
Amikor Istenhez kiáltunk, ahogyan azt a "Mi Atyánk" imádságban olvassuk,  akkor nem egy távoli, közömbös, elvont dologhoz imádkozunk, amit "istennek" hívnak. Az élő Istenhez imádkozunk, a mi Atyánkhoz, aki irgalmas és kegyelmes, hosszú a türelme, nagy a szeretete és hűsége. (Zsoltárok 86:15). Egy védelmező Apához kiáltunk, aki tele van szeretettel, bátorsággal és bölcsességgel.
És az Ő válasza mindig ez: "Apa itt van. Itt vagyok veled."
Mennyei Atyánk nem egy olyan édesapa, aki csődtömegnek érzi magát.
  • Ő közel van. (Zsoltárok 145:18; Zsoltárok 34:18; Jakab 4:8)
  • Ő jelen van. (2Mózes 33:14; Zsoltárok 138:7; Máté 28:20)
  • Az ő gondviselése a legnagyobb problémáinkat és a legapróbb részleteinket is érinti. (1Péter 5:7; Máté 6:25-34; Filippi 4:6-7)
  • Meghallja kiáltásainkat, mielőtt még egy szót is szólnánk. (Zsoltárok 34:17; 1János 5:14-15; Ézsaiás 65:24)
"Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már meghallgatom." Ézsaiás 65:24

Ha a földi apád olyasvalaki, aki hatalmas fájdalmat okozott neked, nagyon, nagyon sajnálom. De kérlek, emlékezz ma arra, hogy nem számít, milyen emberek a földi apáink, mennyei Atyánk kitölti azokat a réseket, ahol földi apáink kudarcot vallanak. Isten türelmetlenül várja, hogy hívjuk Őt, várja, hogy a segítségünkre siessen.
Amikor imádságban Atyánkhoz kiáltunk, három dolgot fedezünk fel:
  1. Az ima az a titkos hely, ahol megtaláljuk Istent, aki vár ránk.
  2. Az ima az az ajtó, amelyen belépve felfedezhetjük Isten végtelen kegyelemmel teli szívét.
  3. Az ima az az otthon, amelyre mindig is vágytunk, ahol Atyánk ölébe bújhatunk, és megtalálhatjuk célunkat.
Szükséged van ma arra, hogy Atyádhoz kiálts? Kétségbeesetten vágysz a megmentésre és az Ő békés, védelmező jelenlétére?
Leányom, Ő már úton van.


Atyám, mielőtt még a nevedet kiáltottam volna, Te már úton voltál. Szereteted és jelenléted elhallgattatja félelmeimet. Jézus nevében, Ámen.

https://proverbs31.org/read/devotions/full-post/2022/01/11/our-father-is-on-his-way
https://www.pexels.com/hu-hu/foto/ferfi-kezek-szeretet-emberek-1250452/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések