Atyám, találkozz itt velem újra

Saját füleddel hallhatod a mögötted hangzó szót: Ezen az úton járjatok, se jobbra, se balra ne térjetek le! Ézsaiás 30:21


Atyám,
Találkozz itt velem újra.

Ezen a középső helyen.
A nyújtózásnak ebben az időszakában,
a próbatétel, a csiszolódás és az átmenet idején.

Olyan helyen vagyok, ahol tudom, hogy már nem tudok hátranézni, de nem látok tiszta utat magam előtt.

Nem tudom, hová tartok, vagy hogyan jutok el oda.

Hamu és romok vesznek körül, és mégis tudom, hogy megígérted, hogy szépséggel koronázol meg, és folyókat hozol a pusztaságba.

Te nem vagy olyan, aki hazudik.
Te hűséges vagy az Igédhez, és tudom, hogy a megfelelő pillanatban látni fogom, hogy megmozdulsz.

Érezni fogom a kezed rajtam, amint a következő lépésemet vezeti.
Figyelni fogom, ahogy megvilágítod előttem a helyes utat, és szétszórod ellenségemet.

Bízom benne, hogy szívem e törött darabjait megtartod, és megjavítod őket, hogy ez a szív egész legyen.

Így hát ismét eljövök, és eléd állok.
Elismerem, hogy rajtad kívül semmit sem tudok.
Tudom, hogy útjaid magasabbak, mint az én értelmem, és hogy hit kell ahhoz, hogy előre haladjak, amikor nem tudom, merre tartok.

Atyám, növeld a hitemet, hogy vak bizalommal járjak.
Növeld tudatosságomat a jelenlétedre, és nyisd meg a fülemet, hogy meghalljam, amit mondasz.
Nyújtsd ki igazságos jobb kezedet, és hatalmazz meg engem a Lelked által, hogy megtegyem azokat a dolgokat, amelyek miatt kényelmetlenül érzem magam és megijedek.

Segíts nekem, drága Uram, hogy elengedjem a régit.
Segíts, hogy elengedjem a régi gondolkodásmódomat.
A régi életmódomat.
A régi megküzdési módjaimat.
A létezésem régi módjait.
A hitem régi módjait.

Segíts nekem belépni az újba.
Segíts, hogy belelépjek mindabba, amit számomra terveztél.
Segíts, hogy belelépjek az életemre vonatkozó ígéreteidbe.
Segíts, hogy új területre lépjek, ahová elhívtál.
Segíts, hogy új szerepekbe és pozíciókba lépjek.
Segíts, hogy a bizalom mélyebb vizeire lépjek.
Segíts, hogy lépjek szereteted nagyobb megértésébe.

Itt vagyok, Uram.
Átadásra nyitom kezemet.
Kiáltom a nevedet, tudva, hogy Te a tökéletes időben válaszolni fogsz.

Vezess engem arra az útra, amelyen járnom kell,
mert bízom a te nevedben és jóságodban
amikor nem látok tiszta utat magam előtt.

A te gyönyörű nevedben, Uram Jézus,
imádkozom. Ámen és Ámen.




forrás: A Heart Full of Hope
kép: pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések