Isten jelen van.

Isten jelen van.

Szorongásaimban és aggodalmaimban Ő olyan szeretettel ölel át, amely nem ismer félelmet. A szeretet legtisztább formája, amely létezik, és amelyhez azonnal hozzáférhetek.

Kétségeimben, amikor úgy érzem, hogy nem vagyok elég jó, vagy hogy soha nem leszek elég jó, Ő emlékeztet arra, hogy Ő még nem fejezte be átformáló munkáját bennem. Többet tartogat számomra, mint amit el tudok képzelni.

Szégyenemben felemeli az állam, és azt mondja, hogy nem a múltam vagyok, újjá lettem teremtve.
A kimerültségemben Ő az én váram, az én rejtekhelyem, ahová elmegyek, hogy nyugalmat találjak. Ő ad energiát a lelkemnek.
 
A bűneimben megjelenik, hogy gyengéden emlékeztessen, hogy ennél többre teremtett engem. Ő ad nekem egy kivezető utat.
 
Gyászomban Ő ül velem, és újra összerakja szívem összetört darabjait.
Életem minden területén Ő áll mellettem.
Ő velem marad a hibáim ellenére is.
Ő nem csalódik a kételyeim és félelmeim miatt.
Nem fordul el a bűneim és hiányosságaim láttán.
Ő továbbra is figyel rám és ott áll mellettem. Mindig.
Ő jelen van a mindennapjaimban.
És a tiédben is.

 
~Kelli Bachara, The Unraveling Blog

Megjegyzések

  1. Köszönöm jó Uram, hogy Te soha nem hagysz magamra, minden bajban adsz megoldást, megsegítesz, témogatsz! Hálás a szívem nagy kegyelmedért, melyet Szent Fiad által kaphattam meg. Köszönöm, hogy Szentlelked erejével támogatsz engem, az életem buktatói között! ÁMEN

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések