Tíz szemetes zsák

A szeretet soha el nem múlik (1 Korinthus 13:8 )

Rávettem magam, hogy megcsináljak egy olyan feladatot, amit már évek óta halasztgattam. Ez pedig az volt, hogy kitakarítottam azt a szekrényt, ahol a gyülekezeti szolgálattal kapcsolatos dolgokat gyűjtöttem. Egy szekrény ami 20 év emlékeit rejtette. 

Régi újságok, amikben megjelentek az írásaim már 1996-ból is. 
1999-ből származó könyv borítójának hatalmas hirdető táblája. 
Egy nagy lámpás, amit az anyaságról szóló alkalmon használtunk. 
Egy kincses láda gyöngyökkel és kagylókkal, amit akkor használtam, amikor szemléltetni szerettem volna egy tanításban hogyan férkőzhet a testünkbe az ingerültség 
Videók tv interjúkkal. 
Egy doboz cd-kel ahová a szolgálat rádió felvételeit mentettük. 

Az eseményeket egymás után játszottam le a fejemben, ahogyan a tároló dobozok tartalmát szemetes zsákokba dobáltam. Az életem egy egy darabkái a nagy fekete zsákokban. Poszter részek, újságok, kazetták és CD-k sarkai nyomták át a zsák szelet, mintha csak ki akarnának szökni. 

Húsz év. Tíz zsák. 

Kiraktam a zsákokat az utcára és elindultam édesapám munkahelyére. Azt gondolnád örültem, hogy végre rendet tettem a sok kacat között, de éreztem, hogy valami fáj. 

Szóval ennyi volt. Suttogtam magam elé, ahogy otthagytam húsz év felhalmozott emlékeit. 
Másnap ugyanúgy üresnek éreztem a szívem, mint amilyen üresek lettek a szekrény polcai, ameddig ki nem nyitottam egy emailt. Bátorító szavak vártak a beérkezett üzeneteim között. Egy nő azt mesélte el, hogy valami, amit én írtam, hogy segített neki szembenézni az előtte álló napokkal. Nem szeretném ennél részletesebben elmondani, de az email amit írt újra megnyitotta a szemem és a szívem valamire, amit már tudtam de egy pillanatra elfelejtettem... 

Az a tíz zsák nem húsz év szolgálatának emlékeit zárták magukba. Miért? Mert az emlékeket nem lehet bezsákolni. Mert az emberi élet tapasztalatait nem lehet egy szatyorba zárni. 

Nem a mi érdemünk és nem várhatunk elismerést érte, de hatással vagyunk az emberekre. 

Pál ezt írta: 
 Ha emberek vagy angyalok nyelvén szólok is, szeretet pedig nincs bennem, olyanná lettem, mint a zengő érc vagy pengőcimbalom. És ha prófétálni is tudok, ha minden titkot ismerek is, és minden bölcsességnek birtokában vagyok, és ha teljes hitem van is, úgyhogy hegyeket mozdíthatok el, szeretet pedig nincs bennem: semmi vagyok. És ha szétosztom az egész vagyonomat, és testem tűzhalálra szánom, szeretet pedig nincs bennem: semmi hasznom abból. A szeretet türelmes, jóságos; a szeretet nem irigykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. Nem viselkedik bántóan, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rója fel a rosszat.  Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal. Mindent elfedez, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr. A szeretet soha el nem múlik. 
(1 Korinthus 13:1-8.)

Ezt nem lehet zacskóba zárni. 
Ahogyan az új év elkezdődik, úgy érezheted, hogy rendet kéne rakni pár szekrényben és elengedni olyan dolgokat, amikhez túl régóta ragaszkodsz. Amennyiben úgy döntesz, hogy selejtezel, lehet hogy ki kell dobnod olyat is, ami a múltra emlékeztet, de emlékezz rá, hogy a tárgyak csak tárgyak. 

A szeretet soha el nem múlik és ezt senki nem veheti el tőled. 

Mennyei Atyám, mindennél jobban szeretném dicsőíteni a Te nevedet ezen a Földön. Segíts, hogy ne földi dolgokhoz ragaszkodjak, hanem nyitott kézzel élhessek. Köszönöm, hogy emlékeztetsz arra, hogy az a legfontosabb hogy Téged teljes szívemből szeresselek és mindenkit szeressek, aki körülöttem van. Jézus nevében, Ámen.





(forrás: girlfriendsingod.com
Sharon Jaynes-Ten Trash Bags
https://girlfriendsingod.com/ten-trash-bags/
fotó:pinterest.com)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések