Isten felüdíti a lelkedet

„Lelkemet felüdíti.” (Zsoltár 23:3)


Volt egy időszak az életemben, amikor minden számomra nem kívánatos dolgot megdorgáltam, mert azt gondoltam, hogy biztosan az ördögtől van. Addig folytattam ezt a dorgálást, amíg a bennem élő „dorgáló” teljesen ki nem készült. Később azonban rájöttem, hogy sok minden, amit megpróbáltam megdorgálni, valójában Istentől volt. Azok a dolgok, amelyek nekem nem tetszettek, vagy amelyeket nem akartam életemben, pont Isten által, a növekedésem és fejlődésem érdekében engedélyezett dolgok voltak.

A Zsidókhoz írt levél írója azt mondta, hogy alá kell vetnünk magunkat Isten fegyelmezésének. Azért fenyít meg minket, mert szeret. Ne próbálj ellenállni annak, amit Isten a javadra szán. Kérd az Urat, hogy mély és alapos munkát végezzen benned, hogy az lehess, és azt tehesd, amit akarata szerint kell, és mindaz a tiéd legyen, amit neked akar adni. Azokban az években, amikor ellenálltam mindennek, ami fájdalmas vagy nehéz volt, egyszerűen nem növekedtem szellemileg. Ugyanazokat a régi hegyeket (problémákat) kerülgettem. Végül rájöttem, hogy hiába próbálom elkerülni a fájdalmat, akkor is fáj. A változás elutasításának fájdalma sokkal rosszabb, mint a változás fájdalma.

A személyiségünk tulajdonképpen a lelkünk (elménk, akaratunk és érzelmeink). A világban szerzett tapasztalataink sokszor sebet ejtenek lelkünkön, Isten azonban azt ígéri, hogy felüdíti a lelkünket, ha együttműködünk a Szent Szellem bennünk zajló munkájával. Nekem is megtört a lelkem, nem volt sem békességem, sem örömöm, de Isten meggyógyított. Veled is ugyanezt akarja tenni.



ISTEN SZAVA MA HOZZÁD

Nyisd meg a lelkedet Istennek, és kérd, hogy gyógyítsa meg minden sebedet és sérülésedet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések