Isten mennyországa rád vár


“És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek.”


‭‭János‬ ‭14‬:‭3‬




Két éven át visszatartottam a lélegzetemet, valahányszor elfordítottam a lepusztult, össze nem illő mosó- és szárítógépem tárcsáit, és imádkoztam, hogy még egyszer működjenek. Így amikor hallottam egy használt géppárról hihetetlen jó áron, egy olyan modellről, amelyet régóta csodáltam, lecsaptam az üzletre.

De hamarosan rájöttem, hogy a szárítónak megrepedt a dobja. Meg szerettem volna rendelni az alkatrészt, de az már nem volt elérhető... Hajlandó vagyok rá várni?

Igen! Egy hónapig boldogan tettem mindenhova a nedves ruhákat a házamban, és élveztem a gondolatot, hogy végre megvan az a gyönyörű, összeillő, megbízható mosodai szettem. Az én fejemben a várakozás megérte a kellemetlenségeket, mert valami sokkal jobbat kaptam.

Amikor a türelemre gondolok, gyakran jut eszembe ez a kis példa a saját életemből - és a Szentírásban csodálom Isten hűséges népének kitartását, amelyet a Zsidókhoz írt levél 11. fejezetében említenek. Miután a szerző több példát is leírt a hűséges életre, a Zsidókhoz írt levél 11:13-ban ezt a kijelentést teszi:

“Hitben haltak meg ezek mind, anélkül, hogy beteljesültek volna rajtuk az ígéretek. Csak távolról látták és üdvözölték azokat, és vallást tettek arról, hogy idegenek és jövevények a földön.”

Az Ószövetség hősei, mint Ábrahám, Mózes és Dávid, Jézus, a Messiás eljövetelére vágytak. Hajlandóak voltak engedelmesen hűségesek maradni Istenhez, mert tudták, hogy valami jobb jön, még ha nem is láthatták azt még életükben.

Jézus ugyanezt az ígéretet teszi nekünk a második eljöveteléről. A János 14:3-ban azt mondja: “És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek.”

Hát nem csodálatos? Ha ma bízunk Jézusban, akkor örökké vele leszünk. E földi élet minden nehéz dolga el fog tűnni. Nem lesz többé fájdalom, könny vagy gonoszság, amiket ebben a földi életben elszenvedtünk. A menny örömei sokkal kielégítőbbek lesznek, mint egy felújított szárító! Isten megbízhatósága, hogy megtartja ígéreteit, sokkal jobb minősítéssel bír, mint egy szárítódob beszerzési felelősei.

Nem számít, milyen jelenlegi kihívásokkal kell szembenézned, nem számít, milyen nehéz a küzdelem, nézz előre! A Jézusba vetett hitünk napról napra erősebbé válik, ha a küzdelmek ellenére továbbra is követjük Őt. Akárcsak a Zsidókhoz írt levél 11. fejezetében említett férfiak és nők, te és én is bátran állhatunk a kellemetlenségek, szívfájdalmak, akadályok és küzdelmek elé, mert megvan a bizonyosságunk, hogy bármi is történik ebben az életben, nem tart örökké. Valami jobb dolog fog jönni.

Néha nehéz elképzelni az örökkévalóságot... de tudok várni. És te is tudsz. Mert fantasztikus lesz.




Istenem, köszönöm Neked a mennyei reményt. Ez bátorságot ad nekem, hogy továbbra is engedelmeskedjek Neked, még akkor is, amikor az élet nehézzé válik. Jézus nevében, Ámen.





Forrás:
https://proverbs31.org/read/devotions/full-post/2024/01/03/god-has-heaven-waiting-for-you
Fotó:
https://www.pexels.com/hu-hu/foto/feny-hajnal-tajkep-termeszet-3283907/


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések