Várakozás válasz nélkül

 „A hosszú várakozás beteggé teszi a szívet, de a beteljesült kívánság az élet fája.” ‭‭Példabeszédek‬ ‭13:12‬ ‭


Hónapokig mély vágyódás volt a szívemben. Voltak napok, amikor csendesen szóltam az Úrhoz. Néha pedig szinte már kiáltottam felé a kívánságomat. Remélem megvalósulhat az álmom. Akarom, hogy megtörténjen. Mégis, minden imám ellenére-időről időre-zárt ajtóval találtam magamat szemben. Minden válasz amit kaptam az sok ,,nem” volt. Nem! Nem! Nem!

 Megint imádkoztam. Megint egy nem. Később is imádkoztam. Újabb nem.
 Nem nyílt meg nekem út. Üres levegő-

Voltál már hasonló helyzetben?

Biztos vagyok benne, hogy vannak közöttetek néhányan, akik már évek óta imádkoznak egy dologért. Néhányatok könnyeket hullatott vagy aggódott más emberért. Néhányatok akár a nemleges válasz ellenére is lépett, de falakba ütközött. Vannak közöttetek, akik most kudarcot, kétségeket vagy elkeseredést élnek át. Olyan érzés, mintha te lennél az egyetlen, aki ilyennel küzd...
 „A hosszú várakozás beteggé teszi a szívet, de a beteljesült kívánság az élet fája.” ‭‭Példabeszédek‬ ‭13:12‬ ‭

 Betegnek érzed a szíved, mert már elvesztetted a reményt?

 Eszembe jutott valami nemrég, ami megújította a reményem. Mégpedig ez: én sem azért nem adok a gyerekeimnek valamit, amit kérnek, mert fájdalmat akarnék okozni nekik. Akkor nem adok nekik valamit oda, ha valami sokkal jobbat tartogatok a számukra. Nem adok nekik édességet minden alkalommal, amikor kérnek, mert az szeretném, hogy egészségesek legyenek. Nem nézhetnek folyton TV-t, mert azt szeretném, hogy megcsinálják a házi feladataikat, mert így jobb lehetőségekhez juthatnak majd az életben. Nem tölthetnek sok időt azzal az egy baráttal, mert tudom, hogy rossz útra vezetné őket. A végső célom mindig az ő javukat szolgálja, örömüket, növekedésüket, életüket, tanulásukat. A végső célom mindig az ő jó létük.

 Ha én jó anya vagyok, mennyivel inkább a mi hasznunkra van Isten, a mi jó Atyánk nemleges válasza. Ami elsőre rossznak tűnik, valójában milyen gyakran a mi javunkra van.

 Isten így mondja: Nem, nem ez az ember. Sokkal jobbat szánok melléd. Nem, nem most. Egy év múlva el fogsz képedni, mit szántam neked, mert a én terveim sokkal jobbak, mint a tieid. Még dolgozom az ajándékodon, hogy az áldást tisztaságban tudd elfogadni.

 Isten ,,nem” válasza mindig egy jobb ,,igen” felé vezet.

 Szóval mit tehetünk addig amíg várakozunk?

 Imádkozzunk másképp.
 Ha úgy érzed, az imád mindig falakba ütközik, próbálj meg egy másik szemszögből imádkozni. Például: Ha azt kéred, hogy egy másik ember változzon meg, most próbálj meg azért imádkozni, hogy te tudj más szemmel nézni rá.

 Tegyünk új lépéseket.
 Ahelyett, hogy azt a bizonyos falat mi magunk akarnánk átütni, próbáljuk megkerülni. Kérjük az Urat, hogy mutasson új utat, amerre indulhatunk. Kérjük, hogy mutassa meg mit vár tőlünk a jelenben, ahol éppen vagyunk.

 Tanuljunk.
 Kérjük Istent, hogy mutassa meg, mit kell megértened ebben az időszakban. A késleltetés Isten módja a tanulásra. Ha keresed Őt, kéred Őt, ha kopogtatsz, az ajtó ki fog nyílni. A bölcsességet pedig, ami egy másik ajtóhoz vezetne, ne vessük meg. Isten szeret téged. Nagyon jó terve van az életedre nézve.

 Atyánk, reménység Istene, tölts be mindannyiunkat örömmel, reménnyel és békével. Jézus nevében, Ámen.






(forrás: Waiting With No Answers, Kelly Balarie
girlfriendsingod.com
Used with permission
fotó:https://www.pexels.com/hu-hu/foto/termeszet-szemely-erdo-fak-8474013/)

Megjegyzések

  1. Bízom benned Uram Jézus, nagy kegyelmű, hű Szabadítóm! Csak Te tudod mi a jó nekem és azt is, hogy mikor kell megkapnom! Ámen

    VálaszTörlés
  2. Sajnos az utóbbi időben csak a sok “nem” :( de bízom Benned, Uram!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések