A te gyengéd vezetőd

"Minél jobban hívtam őket, annál jobban távolodtak tőlem: a Baaloknak áldoztak, és a bálványoknak tömjéneztek. Pedig én tanítottam járni Efraimot, kézen fogtam őket, de ők nem tudták, hogy én viseltem gondjukat. Emberi kötelekkel vontam őket, a szeretet kötelékével. Úgy bántam velük, mint mikor valaki arcához emeli gyermekét: jóságosan enni adtam nekik."

Hóseás 11:2-4

A mai Igében ezeket a gyengéd szavakat olvassuk: "...de ők nem tudták, hogy én viseltem gondjukat. Emberi kötelekkel vontam őket, a szeretet kötelékével.". Ezekből a versekből kiderül, hogy maga Isten az, aki segített megtenni az első lépéseket a hitben.

A zűrzavar és bizonytalansága  idején ő fogta meg a kezedet, és vezetett téged. Betegségedben meggyógyított téged. Amikor úgy érezted, hogy csapdába estél a körülményeid miatt, Ő felemelt téged. A legjobb az egészben, hogy újra és újra megbocsátja a bűneidet. Isten az, aki meghallgatja a bűnvallásodat, és gyengéden visszavezet az életed legjobb útjára. Milyen csodálatos Pásztor Ő!


Drága Istenem, emlékeztess arra a számtalan pillanatra, amikor gyengéden vezettél és gondoskodtál rólam az évek során. Bocsáss meg nekem, amikor azokat a makacs és ostoba kitérőket teszem, amelyekkel letérek a Te igazságos ösvényeidről. Micsoda zűrzavart tudok okozni! Tudom, hogy a te utad nehéz lehet, de én nem akarok máshol lenni!


A Spectacle of Glory, Joni Eareckson Tada: Your Tender Guide, Zondervan
fotó: https://www.pexels.com/hu-hu/foto/minta-multidezo-utmutato-utazas-2859169/

Megjegyzések

  1. Köszönöm jó Uram, hogy emlékeztetsz életem sok helyzetére, arra az útra, amelyen vezettél, fogtad a kezem, felemeltél, amikor elestem, gyógyítottál, ha beteg voltam, segítőket adtál mellém, amikor szükségem volt és olyan barátkat, akik példát mutattak hitben, életvitelben. Áldott légy jó Atyám az útért, amit megtehettem, nagy irgalmadból és azért amit ezután kell megtennem! Vezess tovább kegyelmed erejével! Ámen

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések