Nyisd ki a Bibliádat


Nehéz napom volt. Olyan dolgokat tettem, mondtam és gondoltam, amiket nem kellett volna.

Eljött az este, és végre volt egy kis időm egyedül lenni, és csak ki akartam aludni az egészet.

Eszembe jutott, hogy jó lenne az Igét olvasni, tudtam, hogy a lelkemnek szüksége van rá.

De ezzel együtt jött a szégyen zsigeri reakciója és egy olyan gondolat, amely úgy hangzott, hogy "Nem tehetem meg...nem a mai nap után".

Így hát fél órán keresztül a telefonomba temetkezve eltereltem a figyelmemet, majd egy hang megszólalt, hogy "még nem késő... még mindig meg tudod csinálni".

Így hát kinyitottam a Bibliámat.

A János 8:42- nél nyitottam ki a Bibliát, a lap csak úgy ott lapult. Ahogyan én értelmeztem, a szövegkörnyezetben Jézus a vallási vezetőkkel beszélget, akik megdöbbennek azon az állításán, hogy ő az Emberfia.

Mindenesetre Jézus beszél nekik az ördög egyik legfőbb, tulajdonképpen AZ Ördög legfőbb tulajdonságáról:

Arról, hogy ő hazug.

Ti atyátoktól, az ördögtől származtok, és atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Embergyilkos volt kezdettől fogva, és nem állt meg az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor a hazugságot szólja, a magáéból szól, mert hazug, és a hazugság atyja. János 8:44

Ezt már sokszor hallottam, rengetegszer.

De néha szükségem van az emlékeztetőre, azokon a napokon, amikor egyszerűen csak rosszul érzem magam, vagy undorítónak, vagy üresnek, vagy bármi másnak, hogy a hazugság atyjához tartozó hangra hallgattam.

És ő könyörtelen.

Annyira könyörtelen, hogy miután egész nap a hazugságait hallgattam, azt suttogja: "ne merd kinyitni azt a könyvet, tudod, mit tettél, nem gondolod, hogy az tényleg segíteni fog rajtad, ugye?".

A válasz az, hogy igen, segíteni fog.

De ne feledd, az ördög csak hazudik.

Barátaim, nyissátok ki a Bibliát.

Ne kerüljétek Jézust, azért mert úgy érzitek, hogy túl messze vagytok, vagy túl rosszul, túl depressziósak, vagy túl ______bármi másnak.

A csaló könyörtelen lesz, de Isten is az.

Menjetek egyenesen szembe mindennel, amit az ördög mond, és menjetek egyenesen az Igazság Egyetlen forrása felé. Ő mindig várni fog rád.



forrás: -Kelli Bachara: a Heart full of hope
kép: pinterest

Megjegyzések

  1. Honnan tudjam, melyik résznél nyissam ki a szentírást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában a Zsoltárokat szokták ajánlani kezdetnek, nagyon felemelő rövid imákkal teletűzdelt rész. Ha eseménydús történeteket szeretne valaki olvasni, akkor pedig a 4 evangéliumot érdemes elolvasni: Máté, Márk, Lukács és János. Van pár olvasási "menetrend" javaslat az interneten, ha az ember tudatosan tervezi egyszer végig olvasni a bibliát. http://www.biblia.hu/egyev/egyev.htm
      https://www.maiige.hu/lelkitaplalek
      Ezenkívül összeírtak már ilyen "probléma" szempontú felsorolást is:
      http://bibliakor.network.hu/blog/biblia-kor-hirei/isteni-hivoszamok-1
      Ez pedig egy nagyon hasznos szempontrendszer ha mélyebben szeretné az ember elolvasni Isten üzenetét:
      https://777blog.hu/2020/02/03/5-lepes-a-mindennapi-bibliaolvasashoz/

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések