Szükségem van egy új lelki ruhásszekrényre

„Hamu helyett fejdíszt adok Sion gyászolóinak, gyászfátyol helyett illatos olajat, a csüggedés helyett öröméneket. Igazság fáinak nevezik őket, az ÚR ültetvényének: őt ékesítik.”

Ézsaiás 61:3

Üzleti útra indultam egy hétre repülővel. Pár perccel a reptérre való indulás előtt rápillantottam a jegyemre és megláttam rajta egy kódot, amivel eddig még nem találkoztam. Gyorsan utána jártam és nagy megdöbbenésemre kiderült, hogy nem vihetek magammal csak egy kézipoggyászt, aminek be kéne férnie az ülésem alá.
Mit tehetnék?
Amit csak tudtam, belegyömöszöltem a kistáskámba, majd rögtönözni kezdtem. Két nadrágot vettem fel, két pólót, egy pulóvert és egy kabátot, és még két zoknit. Abban reménykedtem, hogy a hotelszoba mosdójában majd ki tudom mosni őket.
Egy órával később, mikor felszálltam a kis gépre, úgy éreztem fuldoklom. Az volt bennem, hogy a légiutaskísérő le fog szállítani a gépről szabályszegés miatt. Mikor végre megérkeztem a célállomásra, alig vártam, hogy a hotel szobába legyek és levehessem a felesleges ruháimat.
Ez egy egyszeri élmény volt, de előfordul, hogy olyan nehéz lelki ruhákat viselek, mint a kiábrándultság, a kritizáló szív vagy a túlterhelt lélek.
Ezek a „ruhadarabok” semmilyen célt nem szolgálnak. Nem ezeket akarom hordani, főleg nem éveken át. Hála érte, nem is kell viselnem ezeket, mert az én Mennyei Atyám sokkal jobbat kínál.
Az Ézsaiás 61-ben Isten felfigyel Izráel szenvedésére. Ézsaiás prófétán keresztül az Úr megígéri, hogy egy nap felváltja a gyászt és szomorúságot valami új.
„Hamu helyett fejdíszt adok Sion gyászolóinak, gyászfátyol helyett illatos olajat, a csüggedés helyett öröméneket. Igazság fáinak nevezik őket, az ÚR ültetvényének: őt ékesítik.” (Ézsaiás 61:3)
A gyász helyett illatos olaj lesz, A szomorúság átváltozik öröménekké.
Amikor a repülőgépen szenvedtem a sok ruha súlyától, azt kívántam, bárcsak kifizettem volna a drágább jegyet. Áldozat lett volna, de megnyugvást hozó.
Gondoljunk arra, hogy amikor olyan terheket cipelünk, mint a gyász, fájdalom, sebek, vagy kiábrándultság, a szabadság ára már előre ki lett nekünk fizetve. Lehet, hogy ezeket hordoztuk egy hosszú időszakon át, de nem kötelező örökké viselni őket.
A mi Mennyei Atyánk megnyitotta az utat az Ő Fián, Jézuson keresztül, hogy letegyük ezeket a terheket és kifizette a tökéletes árat a gyógyulás, a teljesség és a szeretet érdekében. Ahogy megkapjuk ezt az ajándékot, Jézus átváltoztatja a fájdalmunkat örömre.
Kész vagy arra, hogy ledobd ezeket a nemkívánatos ruhadarabokat és felvedd a dicséret köntösét? Meghívást kaptál, hogy szabadon járj az Ő jelenlétében, hisz Ő a te Forrásod.


Drága Uram, hordjuk ezeket nehéz öltözeteket, amik nem illenek ránk és nem is akarjuk őket. Kérlek, helyettesítsd őket örömmel, vigasszal és a Te keneteddel. Köszönöm, hogy kifizetted az adósságunkat. így szabadon élhetünk. Jézus nevében, Ámen.

Igazság a mai napra:

„Uramnak, az ÚRnak lelke nyugszik rajtam, mert felkent engem az ÚR. Elküldött, hogy örömhírt vigyek az alázatosaknak, bekötözzem a megtört szíveket, szabadulást hirdessek a foglyoknak, és szabadon bocsátást a megkötözötteknek. Hirdetem az ÚR kegyelmének esztendejét, Istenünk bosszúállása napját, vigasztalok minden gyászolót.” (Ézsaiás 61:1-2)


Suzie Eller
https://proverbs31.org/read/devotions/full-post/2019/01/07/i-need-a-new-spiritual-wardrobe
https://www.pexels.com/hu-hu/foto/divat-no-ruhazat-ruha-994523/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések