Amikor szükséged van egy biztonságos helyre

Mivel tehát nagy főpapunk van, aki áthatolt az egeken, Jézus, az Isten Fia, ragaszkodjunk hitvallásunkhoz. Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, de nem vétkezett.
Zsidók 4:14‭-‬15 RÚF


Félig futva, félig sétálva haladtam lefelé az ösvényen. A légzésem szapora volt. A napi sétám kellemes ötletnek tűnt, míg meg nem nyílt az ég és esni kezdett. Az eső nem is volt nagy gond. Nem zavart, hogy elázom. Ami inkább kiszolgáltatottá tett, az a sötét felhők és a villámlás.

Kint kellene maradnom, vagy inkább bebújni egy hatalmas fa lombja alá, ami a közelemben volt? Mind a kettő rossz választásnak tűnt, szóval inkább futottam, míg el nem értem a biztonságos otthonom.

Míg vágytam egy biztonságos helyre a viharban, tudtam hogy voltam már más értelemben is veszélyes helyzetekben. Betegség ért utol. A bankszámlán nem volt elég pénz. Egy közeli kapcsolatot durva seb ért.

Voltál már ilyen helyzetben? Esetleg most vagy benne?

A Zsidókhoz írt levél 4. részében az író Jézust úgy jellemzi, mint aki már megtapasztalt esőt és viharokat.

Mivel tehát nagy főpapunk van, aki áthatolt az egeken, Jézus, az Isten Fia, ragaszkodjunk hitvallásunkhoz. Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, de nem vétkezett. Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre van szükségünk.
Zsidók 4:14‭-‬16

Jézus nem csak megtapasztalta mindezeket, de fel is ajánlja, hogy menedékünké lesz.

Ez nem egy átlagos menedék. Ez egy biztonságos hely, ami olyan mérhetetlen, mint az egek, amit Isten alkotott. Az eső így is megjelenik. Az ég megnyílik. A föld megremeg. A világ Alkotója pedig biztonságot kínál a lelkünknek és szellemünknek. Odaadja kegyelmét. Segítséget nyújt. Arra kér, hogy jöjjünk az esőből az Ő oltalmába.

Ez a gyönyörű üzenet a Zsidókhoz írt levél 4. részében azt mondja, hogy a biztonságos helyünk nem függ a mi erőfeszítéseinktől, hanem csak a Vele való kapcsolatunk biztonságából fakad. Ha esőben állsz éppen és közelítenek a viharfelhők, tudd hogy Ő készen áll arra hogy oltalmat adjon neked.

Jézusom, olyan sokszor próbáltam magamtól csinálni dolgokat, miközben Te ott voltál mellettem. Te nyugalmat és biztonságot kínálsz. Olyan oltalmat ami mély mint az óceán, magas, mint az egek és széles mint az univerzum. Megvallom, hogy elfáradtam egyedül állni az esőben és a Te menedékedhez futok most. Igent mondok mindarra, amit adni tudsz nekem. Jézus nevében, Ámen.




(forrás: https://girlfriendsingod.com/when-you-need-a-safe-place/
Suzie Eller-When You Need A Safe Place
fotó:pinterest.com)

Megjegyzések

  1. Áldott légy Uram, hogy mindig biztonságban lehetek a TE tenyereden, nagy kegyelmedért, amit megmutattál Jézus Krisztusban. Egy kihívással se kell egyedül megküzdenem, mindig velem vagy!Ámen

    VálaszTörlés
  2. Szívből köszönöm Uram én is a Te jelenlétedet! Segíts kérlek ennek tudatában élni a mindennapokat! Szükségem van Rád mindennél jobban!!! Imádlak és magasztallak!
    Jézus nevében- ÁMEN

    VálaszTörlés

  3. élelmiszerben kérünk segitséget!!!
    Sajnos saját hibánkon kívül nehéz helyzetbe kerültünk! Feleségem fizetéséből havi 16 ezret vonnak le tartozás fejében, így bárminemű segítséget, élelmiszert is szívesen elfogadunk! Én jelenleg közmunkán vagyok, beteg feleségemeLL(vizes láb, lábszárfekély), de jómagam is szívbeteg vagyok, amely mellé még cukorbetegség is társul Csillának kevés vörösvérsejtje, ill hemoglobinja van, dolgozni nem bír, fárad! Én inzulinos cukorbeteg vagyok (napi 2x)! Ezért kérnem a segítségeteket! Bővebb információ privát üzenetben! Köszönöm!//varga zoltan vadna szabadsag tér 15 diabetese neuropathya allapitottak meg ill... gerinc csipö kopas ill szükület //ha valaki tud segiteni feleségem számla száma 116 00006 00000000 2576 6862!!tavaly majusban volt egy mütétem bocsanat leirom ,herezacskon folyamatos magas cukor miatt ,lett egy tályog ill. a lágyrészen megmütöttek ,, és a mütét után kialakult egy sipoly ,, a sipolybol 9 honapig lógott belöllem egy mütét közben bennem hagyott géz darab ... a sipoly ami a lágyrészen van nem lehet emelni hajolni váladékozik még dolgozom közmunkán mindkettönk fizetéséböl von végrehajto

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések