Napi gondolat....

„Aki befogadja parancsolataimat, és megtartja azokat, az szeret engem, aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az én Atyám; én is szeretni fogom őt, és kijelentem neki magamat."

János ev. 14:21


Az életem során rengetegszer előfordult már, hogy engedelmeskednem kellett Isten szavának a kétségeim, félelmeim és téves elgondolásaim ellenére.
Távol áll tőlem, hogy tökéletesnek tartanám magam, azonban egy dolgot megtanultam: Annak ellenére, hogy az adott pillanatban nem értjük Istent, bizonyosak lehetünk afelől, hogy tervei végül mindig a javunkat szolgálják.
Ne engedd meg magadnak, hogy az élet gondjai miatt sokáig leterhelt legyél, vagy a jövőd alakulása miatt aggódjál. Lépésről lépésre haladj előre. Kérdezd meg az Urat, hogy merre vezet a mai napon, és az ismeretlen bizonytalansága ellenére tedd meg a szükséges lépést. A megoldás akkor fog kibontakozni, ha hitben válaszolsz Isten késztetésére.





Forrás: First Things First with Christine Caine
Fotó: Pinterest.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések